Η Williams και η Haas είναι οι δύο επόμενες ομάδες που πρόσθεσαν την Τ-πτέρυγα στα μονοθέσια τους την Δευτέρα, καθώς οι δοκιμές της Formula 1 πριν την έναρξη της χρονιάς ξεκίνησαν στην Βαρκελώνη.
Ένα άνοιγμα στους καινούργιους κανονισμούς για το 2017, έδωσε την ευκαιρία στις ομάδες να προσθέσουν μια Τ-πτέρυγα ή ένα πτερύγιο καρχαρία, στην κορυφή του καλύμματος του κινητήρα.
Ενώ η Mercedes επέλεξε να χρησιμοποιήσει μόνο το Τ-πτερύγιο, άλλες ομάδες όπως η Ferrari, η Williams και η Haas χρησιμοποιούν το πτερύγιο αυτό στην κορυφή του πτερυγίου καρχαρία που διαθέτουν.
Αντί να προσθέτουν κάθετη δύναμη, η κύρια λειτουργία του T-πτερυγίου πιστεύεται πως είναι η βελτίωση της ροής αέρα για την πίσω αεροτομή. Παράλληλα το πτερύγιο καρχαρία βοηθά στην ροή του αέρα καθώς το μονοθέσιο βρίσκεται σε στροφή.
Παρόλο που μόνο τέσσερις ομάδες έχουν υιοθετήσει την λύση του Τ-πτερυγίου μέχρι στιγμής, είναι σχεδόν σίγουρα πως θα ακολουθήσουν και άλλες.
Ο αρχιμηχανικός της McLaren, Peter Prodromou, είπε κατά την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου πως θα αξιολογήσει αυτή την ιδέα.
“Ένα από κομμάτια των κανονισμών που δεν καλύφθηκαν όπως ήλπιζαν όταν έφτιαχναν τους κανονισμούς, επέτρεψε αυτά τα Τ-πτερύγια στην συγκεκριμένη περιοχή των μονοθεσίων,” είπε. “Είναι κάτι το οποία μελετούμε.”
Ο James Key της Toro Rosso είπε πριν την έναρξη των δοκιμών, πως η ομάδα του θα σκεφτεί το συγκεκριμένο πτερύγιο.
Όταν ρωτήθηκε για το αν το Τ-πτερύγιο θα αποτελέσει τελικά χαρακτηριστικό της νέας STR12, είπε: “Πιθανόν, αυτή πιστεύω πως είναι η απάντηση σε αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!