Η Red Bull υποπτεύεται ότι η αστοχία του ηλεκτρικού συστήματος πέδησης brake-by-wire (ανάκτηση ενέργειας στην MGU από τα πίσω φρένα) ευθύνεται για την έξοδο του Max Verstappen κατά τη διάρκεια του τελικού σταδίου του Βρετανικού Grand Prix της Formula 1.
Ο Verstappen έδινε τη μάχη του με τον Kimi Raikkonen της Ferrari μετά από την περίοδο του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας, που προκλήθηκε από το ατύχημα του Marcus Ericsson, και κατάφερε να διατηρήσει την τέταρτη θέση.
Μία μεγάλη στιγμή στην Chapel στη δεύτερη επανεκκίνηση έριξε τον Verstappen στην πέμπτη θέση, προτού σπινιάρει κατά το φρενάρισμα στην Club, με έξι γύρους να απομένουν.
Ο Verstappen κατάφερε να βγάλει την RB14 από την αμμοπαγίδα, αλλά άντεξε μόλις λίγες στροφές πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, εξήγησε ότι η αστοχία του brake-by-wire προκάλεσε το τετακέ στην αριστερή στροφή.
«Φθείραμε τον συμπλέκτη από εκείνο το σημείο και κατά συνέπεια το μονοθέσιο κατέληξε να είναι κολλημένο στην ίδια σχέση μετάδοσης. Είναι κρίμα επειδή είχε οδηγήσει έναν σκληρό αγώνα.»
Ο teammate του στη Red Bull, Daniel Ricciardo, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πέμπτη θέση, κυνηγώντας τον Valtteri Bottas μέχρι την καρό σημαία, ο οποίος έτρεχε με φθαρμένα ελαστικά.
Ο Verstappen έπεσε στην έκτη θέση της κατάταξης ως αποτέλεσμα της πρόωρης εγκατάλειψης του, 78 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Sebastian Vettel.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!