Πέρυσι, η McLaren κατάφερε μόλις 69 γύρους στις πρώτες δύο ημέρες των δοκιμών πριν από την σεζόν. Το σύνολο της μετά την ίδια χρονική περίοδο φέτος βρίσκεται στους 88, αφού η ομάδα περιορίστηκε και πάλι στους γύρους της – αυτή τη φορά εξαιτίας ενός προβλήματος εξάτμισης.
Έχοντας ήδη χάσει την πλειοψηφία του χρόνου στο πρωινό της Δευτέρας, όταν ο Fernando Alonso βγήκε στα χαλίκια λόγω αστοχίας σε παξιμάδι του τροχού, η McLaren είχε άλλα θέματα την Τρίτη το απόγευμα.
Ο Stoffel Vandoorne είχε διανύσει 32 γύρους σε κρύες συνθήκες μέχρι τις 13:00 τοπική ώρα – με το μεσημεριανό διάλειμμα στη Βαρκελώνη να έχει ακυρωθεί για να μεγιστοποιηθεί ο χρόνος επί της πίστας – αλλά πρόσθεσε μόλις πέντε γύρους σε αυτό το σύνολο το απόγευμα και τελείωσε την ημέρα στο γκαράζ, με σημάδια καύσης στο πίσω μέρος του αμαξώματος το απόγευμα.
Ωστόσο, παρά την αποτυχία, ο Βέλγος απέφυγε να απογοητευθεί από την εργασία της ημέρας. “Δυστυχώς είχαμε αυτό το μικρό θέμα με το κλιπ εξάτμισης λίγο μετά το μεσημεριανό γεύμα, το οποίο προφανώς αποσυνδέθηκε από την εξάτμιση και μέτεφερε πολύ ζεστό αέρα σε μερικά τμήματα καλωδίωσης”, είπε. “Ένα από αυτά τα τμήματα καλωδίωσης ήταν και το σύρμα φρένων, οπότε η ομάδα έκανε έναν προληπτικό έλεγχο που προφανώς σήμαινε ότι τα πράγματα πήραν λίγο περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο. Συνολικά, ήταν μια θετική ημέρα με πολλά πράγματα που μάθαμε και δεν ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα.”
Με τη θερμοκρασία του αέρα να φθάνει μόλις τους 5 βαθμούς καθ ‘όλη τη διάρκεια της Τρίτης και το χιόνι να πέφτει κατά την απογευματινή περίοδο, ο Vandoorne υπογράμμισε ότι οι συνθήκες ήταν μεγαλύτερη ανησυχία κατά την πρώτη του μέρα στην MCL33.
“Προφανώς ήταν πολύ ωραίο να επιστρέψω στο αυτοκίνητο μετά το χειμώνα, αισθανόμουν σαν μην είχα αφήσει το πιλοτήριο, έτσι ώστε ήταν θετικό νομίζω. Κυρίως αυτό που μας κράτησε πίσω ήταν οι καιρικές συνθήκες, προφανώς πολύ κρύο και υγρή πίστα, έτσι ώστε πήρε λίγο χρόνο για να ξεκινήσει το τρέξιμο για όλους.
“Έτσι, εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε μερικές αεροδυναμικές μετρήσεις και να συγκεντρώσουμε κάποια δεδομένα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, και στη συνέχεια η πίστα ήρθε σε μια λογική κατάσταση και καταφέραμε να κάνουμε μερικές καλές διαδρομές και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε λίγο περισσότερο το αυτοκίνητο που έχουμε αυτή την χρονιά. Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική, αισθάνθηκε πολύ άνετα, χωρίς εκπλήξεις – μάθαμε κάποια αρκετά πράγματα.
Παρά τις συνθήκες, ο Βέλγος εξακολούθησε να είναι ενθαρρυμένος, αφού χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη μονάδα ισχύος της Renault.
“Μέχρι στιγμής πολύ θετικά”, πρόσθεσε ο Vandoorne για τη συνεργασία με τη Renault. “Δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα που να μπορούμε να πούμε πραγματικά, όλα είναι ωραία, η οδηγισημότητα αισθάνεται πολύ καλή, κάθε ρύθμιση που αλλάζουμε δουλεύει όπως αναμένεται, έτσι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτα να προσθέσουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!