Η Toyota πήρε την πρώτη της νίκη φέτος στο WRC, ωστόσο η Ferrari ήταν αυτή που πανηγύρισε στο τέλος, κατακτώντας το double στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Το τιμ των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Nyck de Vries ήλεγξε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα των 8 ωρών την πρωτοπορία, πίσω απ’ το τιμόνι της #7 Toyota GR010 Hybrid, φέρνοντας και μια πολυαναμενόμενη νίκη στους Ιάπωνες, και ξορκίζοντας ένα σερί ανυδρίας που κρατούσε από πέρυσι, ξανά στον αγώνα των 8h του Bahrain.
Ωστόσο, ο ξεκάθαρος πρωταγωνιστής της ημέρας ήταν η Ferrari. Το τιμ των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Antonio Giovinazzi, με την #51 499P Corse κατέκτησαν τον τίτλο, τερματίζοντας στην 4η θέση.
A huge congratulations to the @FerrariHypercar team! An amazing achievement to win both the Constructors and Drivers titles in Bahrain! Forza Ferrari!! 🍾 pic.twitter.com/Tv0GSbuzDR
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 8, 2025
Με 13 βαθμούς διαφορά προίκα είχαν πατήσει στο Bahrain οι οδηγοί από την αδελφή #83 των Robert Kubica, Yifei Ye και Phil Hanson, ενώ 8 ακόμα βαθμούς πιο πίσω βρισκόταν η #6 Porsche Penske των Vanthoor και Kevin Estre.
Με τη #83 να τερματίζει μόλις 5η κα τη #6 να μη βαθμολογείται καν, στο αντίο της Posche στο WEC, οι νικητές του αγώνα των 24h του Le Mans πίσω στο 2023 πήραν τον πρώτο τους τίτλο ως ομάδα, στην κατηγορία των Hypercar.
Τίτλος για τη Ferrari ήρθε και στους κατασκευαστές, και μάλιστα ήταν ο πρώτος απ’ το μακρινό 1972. Συνεισφορά σε αυτό είχε και η #50 των Miguel Molina, Nicklas Nielsen και Antonio Fuoco, που τερμάτισε στην 3η θέση.
Για λίγο, η Scuderia επιχείρησε να απειλήσει την Toyota για τη νίκη, με τον Giovinazzi να μαζεύει τη διαφορά στα μόλις τρία δέκατα απο τον Conway, περί τα μισά της δεύτερης ώρας. Ωστόσο, δεν θα γινόταν εν τέλει κάτι παράνω, με την #7 των Ιαπώνων να διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά της και με ανώτερο συνολικά ρυθμό έφτασε προς μια επάξια νίκη.
Αν και η μάχη για τον πρώτο είχε κριθεί από τη 5η ουσιαστικά ώρα του αγώνα, η δεύτερη θέση συνέχιζε άσβεστη, με τα πληρώματα να κάνουν εναλλακτικές στρατηγικές στο τέλος, που θόλωναν πλήρως το τοπίο.
Εν τέλει η #8 της Toyota με τον Sebastien Buemi ήταν αυτή που τερμάτισε δεύτερη, κάνοντας το 1-2 για τους Ιάπωνες, ενώ ακολούθησε η #50, κατόπιν εντολής και της ομάδας στα δύο της εργοστασιακή αυτοκίνητα να αλλάξουν θέσεις στον τελευταίο γύρο.
Αυτό επέτρεψε στο πλήρωμα του #50 να ανέβει στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, κάτι που οδήγησε σε ένα εκπληκτικό επίτευγμα για τους Ιταλούς: οι τρεις 499P είχαν κάνει το 1-2-3 στο Πρωτάθλημα Οδηγών!
From home and from the track, a moment to celebrate together as World Champions 🇮🇹🇧🇭🏆 #Ferrari499P #FerrariHypercar #WEC pic.twitter.com/hnQJdpA3TP
— Ferrari Hypercar (@FerrariHypercar) November 8, 2025
Ο τελευταίος αγώνας της Posche στα Hypercar έληξε άδοξα, με τις δύο εργοστασιακές Penske να πέφτουν στην κατάταξη όταν άλλαξαν σε μέση γόμα κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του αγώνα, όπου οι συνθήκες ήταν πολύ πιο ψυχρές. Οι Estre και Vanthoor, που διεκδικούσαν τον τίτλο, εν τέλει τερμάτισαν μόλις 13οι, ενώ η #5 των Andlauer, Jaminet και Heinrich τερμάτισε μια θέση πιο πίσω, στη 14η.
Στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, ο Jenson Button τερμάτισε δύο γύρους πίσω, στη 16η θέση, έχοντας και επαφή με τη #54 296 GT3 και τον Thomas Flohr, στην 4η ώρα. Ο πρωταθλητής της F1 το 2009 πήρε ποινή 30 δευτερολέπτων stop/go, καθώς κρίθηκε υπαίτιος, μιας και ο Flohr κατέληξε στις μπαριέρες, φέρνοντας για πρώτη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








