Το Grand Prix της Πορτογαλίας θα πληρώσει το κενό του προγράμματος του 2021, συμπληρώνοντας και οριστικά το πάζλ στο φετινό καλεντάρι, σύμφωνα με το Autosport.
Το δημοσίευμα της σελίδας αναφέρει πως μετά από συζητήσεις που έγιναν ανάμεσα στους ιθύνοντες της Formula 1 και τους διοργανωτές του αγώνα, ώστε να γίνει αντιληπτή η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα με τη μάχη ενάντια στον COVID-19, υπήρξε συμφωνία από τις δύο πλευρές.
Η συμφωνία αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην επιβεβαίωση του Πορτογαλικού GP στην πίστα του Algarve, το οποίο θα διοργανωθεί στις 2 Μαΐου, όντας ο 3ος γύρος του Πρωταθλήματος.
Το δημοσίευμα κάνει επίσης λόγω πως οι ομάδες θα πληροφορηθούν επί του θέματος αύριο το πρωί, κατά τη διάρκεια συνάντησης με την Επιτροπή της F1.
Κατά το meeting αυτό, αναμένεται να συζητηθούν και άλλα σημαντικά ζητήματα, όπως το προτεινόμενο “πάγωμα” των κινητήρων από το 2022 και η πιθανότητα διεξαγωγής sprint races, ίσως και μέσα στην ερχόμενη σεζόν.
Αν και η Πορτογαλία προαλείφεται να μπει στο πρόγραμμα του 2021, το Autosport αποκαλύπτει τις προκλήσεις που υπάρχουν στο event αυτό για τις ομάδες, ειδικά αφότου θα διοργανωθεί μόλις μια εβδομάδα πριν το αντίστοιχο της Ισπανίας.
“Η Πορτογαλία βρίσκεται αυτή τη στιγμή την ‘κόκκινη λίστα’ του Ηνωμένου Βασιλείου για τις χώρες από τις οποίες όποιος επιστρέφει θα πρέπει να τεθεί σε καραντίνα σε ξενοδοχείο για 10 ημέρες”, αναφέρει το Autosport.
“Όντας αντιληπτό πως δεν πρόκειται να γίνει καμία εξαίρεση από την ‘κόκκινη λίστα’ για τα κορυφαία αθλήματα, το προσωπικό των ομάδων που εδρεύουν στο ΗΒ δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει πίσω από την Πορτογαλία πριν το Ισπανικό Grand Prix της 9ης Μαΐου”.
“Η back-to-back φύση των αγώνων σε Πορτογαλία και Ισπανία καθιστά δύσκολη έτσι κι αλλιώς την επιστροφή του προσωπικού στην Αγγλία έτσι κι αλλιώς”.
“Σημαίνει όμως πως, με μια 10ήμερη περίοδο καραντίνας για όσους επιστρέφουν στο ΗΒ από την Πορτογαλία, οποιοδήποτε προσωπικό φύγει από την χώρα τη Δευτέρα μετά τον αγώνα δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει αμέσως στο ΗΒ μετά την Ισπανία, λόγω του αιτήματος για απομόνωση σε ξενοδοχείο”.
“Αυτό σημαίνει έτσι πως οι ομάδες θα πρέπει εν δυνάμει να μείνουν στην Ευρώπη περισσότερο ώστε να συνεχιστούν οι αγώνες”.
Μετά το Ισπανικό Grand Prix αναμένεται να υπάρξει διάλειμμα δύο εβδομάδων, πριν το GP του Μονακό επιστρέψει μετά από απουσία το 2020.
Με σκοπό να ανταποκριθούν όλοι στις απαιτήσεις ενός προγράμματος-μαμούθ των 23 αγώνων, γίνεται συζήτηση ώστε οι ομάδες να εναλλάσσουν το πλήρωμα των pit τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, ακόμα και με το πλαφόν στα κόστη των 145 εκατ. $ εν ισχύ. Αυτό, θα βοηθούσε στο να μειωθεί η πίεση των μελών των ομάδων ώστε να τεθούν σε καραντίνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!