Το VW Group αναμένεται να κάνει την είσοδό του στη F1 το 2026, όταν και θα έρθουν στο προσκήνιο οι νέες μονάδες ισχύος, βάζοντας στο παιχνίδι δύο brand της σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Εντός των επόμενων δύο μηνών φέρεται πως θα λάβει την τελική της απόφαση η VW για το εάν εν τέλει θα υλοποιήσει την αρχική της πρόθεση να μπει ως κατασκευαστής κινητήρων στη Formula 1. Μια πρώτης τάξης ευκαιρία γι’ αυτό είναι και οι αλλαγές στους σχετικούς κανονισμούς από το 2026 και ύστερα.
Με την MGU-H να φεύγει, την ισχύ της ηλεκτρικής συνιστώσας να ενισχύεται σημαντικά και τα βιοκαύσιμα να αποτελούν το 100% του μίγματος καυσίμου, στη VW είδαν όλα όσα ήθελαν ώστε να πεισθούν πως μια επένδυση στη Formula 1 θα έχει μακροπρόθεσμα οφέλη για το αυτοκινητιστικό σκέλος του γερμανικού κολοσσού.
Ένα από τα προηγούμενα σενάρια που ακούστηκαν πολύ ήταν αυτό που ήθελε τη VW να μπαίνει με δύο brand που βρίσκονται υπό τη σκέπη της στη F1, την Audi και την Porsche. Η πρώτη, έχει συνδεθεί με πιθανή εξαγορά της McLaren, κάτι που από το Woking απέρριψαν ως “εντελώς ανακριβές” πίσω στον Νοέμβριο. Η Porsche από την άλλη φημολογείται πως θα είναι αυτή που θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τη Red Bull.
Η Frankfurter Allgemeine Zeitung, η οποία έδωσε αρχικά το σχετικό ρεπορτάζ στη δημοσιότητα, δήλωσε πως “η Audi και η Porsche δεν πρόκειται μονάχα να είναι απλοί προμηθευτές κινητήρων, αλλά θέλουν να τρέξουν με τις δικές του ομάδες”.
Προφανώς, αυτό θα απαιτούσε από τη VW ακόμα μεγαλύτερη δέσμευση, κυρίως με οικονομικούς όρους, με το γερμανικό κανάλι n-tv να αναφέρει πως “οι διαπραγματεύσεις με τη McLaren και τη Red Bull βρίσκονται σε προχωρημένο επίπεδο”.
“Οι διαπραγματεύσεις αφορούν προσφορά εξαγοράς της McLaren από την Audi και μια στενή συνεργασία μεταξύ Porsche και Red Bull”.
“Η Audi και η Porsche θέλουν να εξελίξουν από κοινού τη μονάδα ισχύος, αλλά να τη δώσουν στις ομάδες της F1 υπό διαφορετικό σήμα. Ωστόσο, αυτό θα πρέπει να περάσει από την έγκριση του συμβουλίου επίβλεψης της VW”.
“Ο επικεφαλής του VW Group, Herbet Diess, ωστόσο, εδώ και καιρό είναι υπέρ μιας εισόδου στη F1”.
Το RTL εντωμεταξύ προσθέτει πως το συμβούλιο επίβλεψης της VW αναμένεται να συνεδριάσει στα τέλη Φεβρουαρίου ώστε να ληφθεί μια οριστική απόφαση για το μέγεθος της δέσμευσης που θα κάνει το Group με τη F1. Βασικός σκοπός της συνάντησης αυτής ωστόσο φέρεται να είναι το κλείσιμο των οικονομικών δεδομένων και δηλώσεων για το 2021.
Ο CDO της Audi (Chief Development Officer, επικεφαλής τμήματος ανάπτυξης αγοράς της Audi), Oliver Hoffmann, πρόσφατα δήλωσε πως η εταιρεία του “θέλει να τους εκπλήξει όλους με τα project της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό”, αν και αναφέρθηκε μονάχα στην εμπλοκή της Audi σε Rally Dakar και Le Mans.
Ο CEO της F1, Stefano Domenicali, από την άλλη, δήλωσε πως ο Ιανουάριος που διανύουμε θα είναι ένας “σημαντικός μήνας” αναφορικά με τις αποφάσεις που θα πάρει το VW Group για τη F1, γνωρίζοντας το “πόσο σκληρά δουλεύουν για το μέλλον”, χωρίς να μπορεί να δώσει εκ μέρους τους άλλες λεπτομέρειες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!