Η Suzuki θα συνεχίσει να πιέζει για θέσεις στο podium στα τελευταία τρία GP της σεζόν, παρά το γεγονός ότι μόνο με ένα τερματισμό στην πρώτη τριάδα θα χάσει τα τεχνικά πλεονεκτήματα της.
Τόσο η Suzuki όσο και η Aprilia έχουν λάβει ορισμένα πλεονεκτήματα για να βοηθηθούν στο να κλείσουν το χάσμα με τις πιο καθιερωμένες ομάδες του MotoGP.
Αυτά περιλαμβάνουν τη δυνατότητα για συνεχή ανάπτυξη του κινητήρα, να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν εννέα κινητήρες κατά τη διάρκεια της σεζόν και όχι μόνο επτά, και ελεύθερη πρόσβαση στις δοκιμές με τους επίσημους αναβάτες, ενώ οι Honda, Yamaha και Ducati περιορίζονται σε μόλις πέντε ημέρες δοκιμών.
Το σύστημα που επιτρέπει αυτά τα πλεονεκτήματα διέπεται από ένα σύστημα βαθμών, με τρεις για τη νίκη, δύο για μια δεύτερη θέση, και μια για την τρίτη. Μόλις είτε Suzuki ή Aprilia συγκεντρώσουν έξι βαθμούς, τα πλεονεκτήματα θα ανακληθούν
Η Suzuki είναι τώρα στα πρόθυρα του να κάνει ακριβώς αυτό, με τη νίκη του Maverick Vinales στο Silverstone και τερματισμούς στο βάθρο στο Le Mans και στο Motegi, η ομάδα είναι στους πέντε βαθμούς.
Όμως, ενώ ένας ακόμη τερματισμός στην πρώτη τριάδα θα ωθήσει Suzuki πέρα από την άκρη, το αφεντικό της, Davide Brivio λέει ότι δεν υπάρχει ο πειρασμός να «περιοριστούν» στους εναπομείναντες τρεις αγώνες.
Αν υπάρχει μια θέση στο βάθρο διαθέσιμη, είπε ότι η ομάδα του θα πρέπει να πραγματικά να προσπαθήσει να την πάρει.
«Θα προτιμούσαμε να τερματίσουμε στο βάθρο από το να κρατήσουμε τα πλεονεκτήματα για την επόμενη σεζόν, γιατί στόχος μας είναι να μετρηθούμε μας ενάντια στις κορυφαίες ομάδες στο ίδιο επίπεδο», δήλωσε ο Brivio.
“Το μεγαλύτερο από τα πλεονεκτήματα είναι το να μην έχουμε την ανάπτυξη του κινητήρα παγωμένη. Έχοντας εννέα ή επτά κινητήρες είναι περισσότερο ή λιγότερο το ίδιο, και το να έχουμε λιγότερες δοκιμές δεν αλλάζει πολλά επίσης.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!