Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull τόνισε την έλλειψη προηγούμενου εμπειρίας του Lawson στην πίστα του Albert Park, αφού ο Νεοζηλανδός τερμάτισε στην 17η θέση των δοκιμών
Το παρθενικό Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στο Grand Prix της Μελβούρνης με τη Red Bull ξεκίνησε ασταθώς, καθώς έκλεισε τη δεύτερη περίοδο δοκιμών της Παρασκευής στην 17η θέση από τους 19 οδηγούς που έλαβαν μέρος – και πάνω από μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον team-mate του Max Verstappen χρησιμοποιώντας την ίδια μαλακή σύνθεση ελαστικών.
«Άνετος, απλά πολύ αργός», δήλωσε ο Lawson στο Sky Sports F1. «Προφανώς έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας».
Αρχικά, στο FP1 το οποίο διακόπηκε έπειτα από το ατύχημα της Haas του Oliver Bearman, ο Lawson ήταν 16ος στην κατάταξη, ενώ ο Verstappen ήταν 5ος, πάνω από επτά δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull πάλεψαν εξαιτίας της έλλειψης πρόσφυσης και όχι λόγο της ισορροπίας στο μονοθέσιο, καθώς η RB21, παρά τη σημαντική αναβάθμιση που περιελάβανε νέο πάτωμα, δεν μπορούσε να «ενεργοποιήσει» και τα τέσσερα ελαστικά, ιδιαίτερα στον πρώτο και τον τελευταίο τομέα.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, έσπευσε να επισημάνει ότι ο Lawson δεν είχε την απαιτούμενη εμπειρία στην πίστα, καθώς η θητεία του στη F2 προηγήθηκε της άφιξης του εν λόγω πρωταθλήματος στο πρόγραμμα υποστήριξης του GP Αυστραλίας το 2023. Αντίθετα, ο νεοφερμένος στη Racing Bulls Isack Hadjar – ο οποίος αγωνίστηκε εδώ στην F2 το ’23 και το ’24 – ήταν 6ος ταχύτερος στο FP2 και μόλις δύο δέκατα μακριά από τον team-mate του Yuki Tsunoda.
Locking in for the second session 🔒#F1 || #AusGP pic.twitter.com/aaGaHGXQuk
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) March 14, 2025
«Για τον Liam, είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός», δήλωσε ο Horner στο Sky Sports F1. «Το να είσαι team-mate του Max είναι ίσως η πιο δύσκολη δουλειά στη Formula 1. Αλλά έχει την πνευματική ικανότητα και τη δύναμη του χαρακτήρα για να το αντιμετωπίσει αυτό.
«Δεν έχει ξανάρθει εδώ, νομίζω ότι είναι ο μόνος οδηγός στο grid που δεν έχει κάνει γύρους σε αυτή την πίστα. Αλλά βρίσκει τα πατήματά του και δίνει κάποια πολύ καλά δεδομένα στην ομάδα, προσαρμόζεται καλά. Θα το δούμε στους επόμενους αγώνες».
Ίσως η μεγαλύτερη ανησυχία για τον Lawson και τη Red Bull είναι ότι οι λόγοι που αφορούν την έλλειψη επίδοσης δεν είναι άμεσα προφανείς – συν το ότι η διαφορά θα ήταν πιθανώς μεγαλύτερη αν ο Verstappen είχε καταφέρει να κάνει έναν καθαρό γύρο κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης κατατακτήριων.
«Νομίζω ότι αν το ξέραμε αυτό, θα ξέραμε και πώς να το διορθώσουμε», δήλωσε ο Lawson.
«Η ισορροπία δεν ήταν εντελώς λάθος», πρόσθεσε ο Verstappen. «Δεν υπήρχαν μαζικά ή σημαντικά προβλήματα, απλά με κάποιο τρόπο η πρόσφυση δεν υπήρχε.
«Αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε πραγματικά εκεί ψηλά στις πρώτες θέσεις αυτή τη στιγμή».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!