Ο Carlos Sainz της Ferrari ισχυρίστηκε ότι η περιστροφή του που περιόρισε τη συμμετοχή του στο Καναδικό Grand Prix της Formula 1 προήλθε από την ανάληψη πρόσθετων ρίσκων για τη διάσωση ορισμένων βαθμών.
Ο Ισπανός ξεκίνησε από τη 12η θέση και έχασε περισσότερο έδαφος στην αρχή και έτρεχε πίσω από πιο αργούς αντιπάλους κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου σκηνικού σε βρόχινες συνθήκες.
Αλλά ο Sainz έψαχνε να κάνει την επίθεσή του στους τελευταίους γύρους με slicks όταν έφτασε στη στροφή 6 και είχε την περιστροφή και μετά έπεσε πάνω του η Williams του Alex Albon για να προσθέσει στη ζημιά που είχε υποστεί νωρίτερα.
Ο Sainz παραδέχτηκε ότι στόχευε να εκμεταλλευτεί τον ρυθμό που θα είχε στα τελευταία στάδια, καθώς επέλεξε να εγκαταλείψει τον ήπιο και ασφαλή ρυθμό στην προσπάθειά του να μπει στο top 10.
«Ήταν ένας από εκείνους τους αγώνες όπου ο ρυθμός δεν έφτασε ποτέ», είπε ο Sainz. «Είχαμε κάποια ζημιά στο μονοθέσιο από μερικές επαφές που είχαμε κατά τη διάρκεια αυτού του τρελού αγώνα, αλλά ποτέ δεν υπήρχε πραγματικά αρκετός ρυθμός για να κάνουμε προσπεράσεις. Μόνο όταν πήγαμε στα slicks εκεί προς το τέλος ενός αγώνα, άρχισα να νιώθω ότι υπήρχε ίσως η δυνατότητα για κάποιους βαθμούς και άρχισα να γίνομαι λίγο πιο γρήγορος. Απλώς προσπαθούσα να πάρω ρίσκα για να προσπεράσω τους άλλους στα τρένα DRS για να προσπαθήσω να είμαι κοντά στον δεύτερο τομέα, πιθανώς να πάτησα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
“Δεν γνωρίζω. Είναι πολύ περίεργος ο τρόπος που το έχασα εκεί στη μέση και τελείωσα τον αγώνα μας. Ήταν ένα πολύ αδύναμο, πολύ απογοητευτικό Σαββατοκύριακο για όλη την ομάδα γιατί ποτέ δεν φαινόταν να βρίσκουμε καλό ρυθμό».
Οι δυσκολίες της Ferrari στη Circuit Gilles Villeneuve υλοποιήθηκαν ως μια απροσδόκητη έκπληξη, με τη συμμόρφωση της SF-24 πάνω από τα kerbs να την είχε φέρει ως αρκετά δυνατή στην αρχή του Σαββατοκύριακου.
Ωστόσο, ο Sainz είναι αισιόδοξος ότι τα δεινά της ομάδας του Μαρανέλο δεν θα εξελιχθούν σε συχνό φαινόμενο, και υποψιάζεται ότι προήλθαν από τη θερμοκρασία των ελαστικών στις κατατακτήριες.
«Νομίζω ότι ο Καναδάς ήταν λίγο μοναδικός, λίγο ιδιαίτερος και πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη ως ομάδα. Υπήρχε ξεκάθαρα κάτι που έκαναν οι άλλοι στις κατατακτήριες με τα ελαστικά για να τα προετοιμάσουν καλύτερα».
Ήταν η πρώτη διπλή εγκατάλειψη της Ferrari μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν του 2022, και επέτρεψε στη Red Bull να επεκτείνει το πλεονέκτημά της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους 49 βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!