Οκτώ αγώνες, οκτώ νίκες. Αυτή είναι μια μαγευτική σεζόν για την παγκόσμια πρωταθλήτρια,Mercedes, μέχρι στιγμής αλλά δεν ήταν μια απλή βόλτα για τα Ασημί Βέλη από την άποψη της αξιοπιστίας, οδηγώντας τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, να είναι προσεκτικός ενόψει του Αυστριακού αγώνα.
Ο περσινός αγώνας στο Red Bull Ring ήταν οδυνηρός για τα ασημένια μονοθέσια. Έχοντας κλειδώσει την πρώτη γραμμή στην εκκίνηση, ο Valtteri Bottas εγκατέλειψε από την πρώτη θέση, με ένα πρόβλημα υδραυλικών πριν ο Lewis Hamilton αναγκαστεί να σταματήσει μετά από πτώση της πίεσης στο σύστημα καυσίμου.
Μέχρι στιγμής έχουν γλιτώσει από προβλήματα εντός των αγώνων το 2019, αλλά υπήρξαν δυο προβλήματα νωρίτερα μέσα σε σαββατοκύριακο, όπως στον Καναδά, όταν η Mercedes έπρεπε να πάρει και να επισκευάσει το μονοθέσιο του Hamilton πριν τον αγώνα και τελείωσε τον τελικό έλεγχο μόλις λίγα λεπτά πριν την έναρξη του, τον οποία τελικά κέρδισε.
Στη συνέχεια, στη Γαλλία, βρήκαν ένα πρόβλημα αισθητήρα, πάλι στο μονοθέσιο του Hamilton πριν από τις κατατακτήριες, πράγμα που απαιτούσε από την ομάδα να βγάλει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων από το μονοθέσιο και στη συνέχεια να αποσυναρμολογήσει μια σειρά μικρών διακοπτών για να διορθώσει το πρόβλημα.
Οι ανακατασκευές ήταν τόσο περίπλοκες, που ο Wolff τους εξομοιώνει με χειρουργική επέμβαση ανοιχτής καρδιάς, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι αρνείται να παρασυρθεί.
“Το αποτέλεσμα μας στο Αυστριακό Grand Prix του περασμένου έτους ήταν το χαμηλό σημείο της σεζόν του 2018”, δήλωσε ο Wolff. “Ένα διπλό DNF μετά από ένα πολλά υποσχόμενο lockout της πρώτης γραμμής, σήμαινε ότι αφήσαμε πολλούς βαθμούς στο τραπέζι.
“Ο αγώνας ήταν μια σκληρή υπενθύμιση του πόσο γρήγορα τα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά στο άθλημα μας και ότι η αξιοπιστία και η απόδοση πηγαίνουν χέρι-χέρι στη Formula1.
“Φέτος, οι τερματισμοί στους αγώνες μας ήταν καλοί, αλλά θα ήταν πολύ αλαζονικό να αγνοήσουμε το γεγονός ότι για δύο σαββατοκύριακα στη σειρά, οι μηχανικοί μας έπρεπε να εκτελούν το αντίστοιχο του χειρουργείου ανοικτής καρδιάς στα μονοθέσια μας.
“Έχουμε αντιμετωπίσει πολλά διαφορετικά ζητήματα σχετικά με διαφορετικά στοιχεία, καθένα από τα οποία θα μπορούσε εύκολα να μας κάνει να εγκαταλείψουμε, οπότε πρέπει να ανταποκριθούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σε αυτές τις προκλήσεις”.
Η Mercedes έχει εξασφαλίσει έξι ένα-δύο αυτή τη σεζόν και σήμερα οδηγεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών με 140 βαθμούς από τη Ferrari. Αν κερδίσουν στην Αυστρία, θα ισοφαρίσουν το ρεκόρ διαδοχικών νικών όλων των εποχών, που σήμερα διατηρεί η McLaren, η οποία κέρδισε 11 αγώνες στη σειρά το 1988.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!