Έτοιμη να δώσει την ευκαιρία στον Logan Sargeant του χρόνου δείχνει η Williams, περιμένοντας από τον νεαρό Αμερικάνο να μαζέψει τους αρκετούς πόντους για την αγωνιστική του superlicence ώστε να προχωρήσει η μεταξύ τους συμφωνία.
Τα δύο ονόματα που “παίζουν” περισσότερο αυτή τη στιγμή στη Williams για να αντικαταστήσουν τον Nicholas Latifi (που δείχνει να φεύγει από τη F1 του χρόνου) είναι αυτά των Logan Sargeant και Nyck de Vries, με τον τελευταίο να ανεβάζει κατακόρυφα τις μετοχές του μετά την guest εμφάνισή του στη Monza, όπου και τερμάτισε 9ος με την ομάδα του Grove.
Προς το παρόν, όμως ο de Vries φαίνεται να απασχολεί πολλές ομάδες. Ετοιμάζεται να κάνει δοκιμές με την Alpine στο Hungaroring τον Σεπτέμβριο, ενώ πριν δύο ημέρες συναντήθηκε με τον Helmut Marko στο Graz, προκειμένου να συζητήσουν πιθανή έλευση του Ολλανδού στην AlphaTauri, με την υπόθεση Herta να ναυαγεί οριστικά για την ομάδα της Faenza και τη “μαμά” Red Bull.
Αν και de Vries – Marko δεν έχουν σφίξει τα χέρια ακόμα, μια τέτοια κίνηση έχει λογική για τους Κόκκινους Ταύρους, οι οποίοι θέλουν να βρουν τον επόμενο οδηγό που θα μπορέσει μια μέρα να είναι αντάξιος teammate του Max Verstappen.
Μια τέτοια κίνηση θα ευνοήσει και την Alpine, για την οποία πλέον ο δρόμος θα είναι ανοιχτός ώστε να φέρει τον Pierre Gasly στο Enstone, σε ένα deal που θέλουν και οι δύο πλευρές.
Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί το σενάριο αυτό, η Williams θα καταφύγει στη λύση Sargeant, ο οποίος κάνει μια εντυπωσιακή rookie σεζόν στη F2 και θα πάρει μέρος και στο FP1 του αγώνα της πατρίδας του, στο Austin, οδηγώντας την FW44.
Για να μπορέσει ο Sargeant να κάνει το άλμα στη F1, θα πρέπει να τερματίσει τη φετινή σεζόν στην 5η θέση της βαθμολογίας στην F2 ή ανώτερα, καθώς μόνο έτσι θα συγκεντρώσει τους βαθμούς που χρειάζεται στη superlicence του για να μπορέσει να τρέξει στη μεγάλη κατηγορία το 2023.
Προς το παρόν, ο νεαρός οδηγός είναι στην τρίτη θέση με 135 βαθμούς, ωστόσο αυτό δεν του εξασφαλίζει κάτι, μιας και όλοι οι οδηγοί που ακολουθούν βρίσκονται αρκετά κοντά του, με μια πιθανή ατυχία στο Abu Dhabi να του κοστίζει σοβαρά. Συγκεκριμένα, στους 126 βαθμούς βρίσκονται οι Doohan, Daruvala, Fittipaldi, ενώ Lawson, Vesti και Vips έχουν 117, 114 και 110 αντίστοιχα.
Σε περίπτωση που ο Sargeant δεν μπορέσει να μαζέψει τους απαραίτητους πόντους για τη superlicence του, τότε η Williams θα κληθεί να κοιτάξει αλλού για οδηγό.
Μια καλή εναλλακτική είναι ο Antonio Giovinazzi, που θα κάνει επίσης δοκιμές με την Alpine, αν και φαίνεται να βρίσκεται στο στόχαστρο της Haas ως αντικαταστάτης του Mick Schumacher. Ακόμα, δεν πρέπει να αποκλειστεί και η επιλογή του ίδιου του Mick από τη Williams, ενώ πιθανή εναλλακτική είναι και ο Jack Aitken, που το 2020 αντικατέστησε τον George Russell στο GP του Sakhir.
“Υπάρχουν αρκετοί διαθέσιμοι οδηγοί”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Jost Capito, επικεφαλής της Williams, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στη Monza. “Υπάρχουν αρκετοί νέοι οδηγοί, όπως επίσης και κάποιοι με εμπειρία. Και θεωρώ πως μπορείς να ακολουθήσεις διαφορετικές προσεγγίσεις στο συγκεκριμένο ζήτημα, διαφορετικές στρατηγικές”.
“Με την κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα, μπορούμε να δουλέψουμε με διάφορες στρατηγικές. Δεν παλεύουμε στις πρώτες θέσεις ώστε να θέλουμε δύο έμπειρους οδηγούς, έτσι μπορούμε να πειραματιστούμε, και να φέρουμε νέο αίμα. Θα δούμε τί είναι το καλύτερο για εμάς”.
Ερωτώμενος για το κατά πόσο θεωρεί τον Sargeant έτοιμο για το επίπεδο της F1, ο Capito απάντησε: “Θεωρώ πως είναι έτοιμος. Ναι θέλει ακόμα πόντους (για τη superlicence). Φυσικά, εάν δεν τους πάρει, τότε τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Αλλά ναι, είμαι πεπεισμένος πως είναι έτοιμος, είτε πάρει τους πόντους είτε όχι”.
Η έλευση ενός Αμερικάνου οδηγού στο grid της F1, ιδιαίτερα σε μια εποχή που το σπορ έχει ξεκινήσει να ανοίγεται προς την αγορά των ΗΠΑ (μην ξεχνάμε πως του χρόνου θα γίνουν εκεί τρία GP σε Miami, Las Vegas, Austin) θα έκανε πολύ καλό στο marketing και τις δημόσιες σχέσεις της Williams, ειδικά μετά και το ναυάγιο με τον Herta. Ωστόσο, για τον Capito, το άνοιγμα στην αμερικάνικη αγορά δεν αποτελεί κριτήριο για τις αποφάσεις που λαμβάνονται.
“Δεν θα τον φέρναμε στην ομάδα εξαιτίας αυτού. Είτε πιστεύουμε πως είναι έτοιμος για τη F1, είτε όχι. Θα μπορούσαμε να τον αφήσουμε ακόμα ένα χρόνο στη F2 εάν είναι αναγκαίο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!