Μία από τις σπουδαιότερες πίστες που χρησιμοποιούνται στη Formula1 σήμερα, η πίστα της Suzuka της Ιαπωνίας είναι μια τεράστια δοκιμασία για την ικανότητα του αυτοκινήτου και του οδηγού.
Χτισμένη από τη Honda ως εγκατάσταση δοκιμών το 1962, η πίστα σχεδιάστηκε από τον Ολλανδό John Hugenholz, τον Hermann Tilke της εποχής του. Ένα τεράστιο θεματικό πάρκο κατασκευάστηκε επίσης στην πίστα, όπως ο περίφημος μεγάλος τροχός δεσπόζει στον ορίζοντα της Suzuka.
Το 1987, αφού φιλοξένησε διάφορα σπορ και αγώνες F2, και έχοντας χάσει αρχικά από το Fuji στο να φιλοξενήσει το ιαπωνικό Grand Prix, η επιρροή της Honda τελικά επικράτησε και το Grand Prix είχε ένα νέο ιαπωνικό σπίτι. Και – εκτός των 2007/8 – στη Suzuka ο αγώνας έχει μείνει από τότε, παρέχοντας τη σκηνή για πολλούς αποφασιστικούς αγώνες για το πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν, συμπεριλαμβανομένων των πλέον διαβόητων συγκρούσεων των Alain Prost και Ayrton Senna.
Τέτοιες στιγμές μόνο πρόσθεσαν στην έφεση της Suzuka στους οπαδούς, με το Grand Prix να προσελκύει τώρα μερικούς από τους πιο παθιασμένους και γνώστες φιλάθλους στην F1.
Η πίστα έχει γίνει μία από τις αγαπημένες των οδηγών, που διαθέτει μερικές από τις πιο δύσκολες στροφές του προγράμματος της F1. Ανάμεσα στις πιο δημοφιλής είναι η υψηλής ταχύτητας 130R και η διάσημη Spoon Curve. Επιπλέον το σχήμα της – σαν 8 – την καθιστά μοναδική στην F1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!