Όπως και τόσες πολλες πίστες αγώνων της Αγγλίας, το Silverstone ξεκίνησε ως ένα αεροδρόμιο. Όταν ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος τελείωσε το 1945, άλλες δύο πίστες της Αγγλίας, το Donington Park και το θρυλικό Brooklands, είχαν εγκαταλειφθεί. Και έτσι το Silverstone έγινε από το Royal Automobile Club, το σπίτι για το Βρετανικό Grand Prix το 1948. Η πίστα ήταν γρήγορη και προκλητική και το 1949 το σχήμα της διαμορφώθηκε σε αυτό το οποίο παραμένει η βάση του μέχρι και σήμερα.
Όταν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula1 ξεκίνησε το 1950, το Silverstone πραγματοποίησε τον πρώτο γύρο, όπου τον κέρδισε ο Giuseppe Farina σε μια Alfa Romeo. Το 1951 η Λέσχη των Βρετανών οδηγών αγώνων (BRDC) πήρε την εκμίσθωση από το RAC και έγιναν τεράστιες τροποποιήσεις. Τα pits μετακινήθηκαν στην ευθεία μεταξύ Woodcote και Copse, από την ευθεία Farm όπου είχαν αρχικά ήταν, και μία μικρότερη πίστα χτίστηκε στο εσωτερικό της ευρύτερης πίστας, κόβοντας από την στροφή Becketts στην Woodcote.
Από το 1955 το Βρετανικό Grand Prix αντάλλαζε την υποδοχή της F1 μεταξύ των Aintree και Silverstone, αλλά με την έλευση της δεκαετίας του 1960, το Aintree δεν υποστηρίχτηκε και ο αγώνας άλλαζε μεταξύ των Silverstone και Brands Hatch.
Το 1971 η Λέσχη των Βρετανών οδηγών αγώνων (BRDC) αγόρασε ολόκληρο το οικόπεδο 720 στρεμμάτων στο οποίο βρίσκεται το Silverstone και προχώρησε σε νέα βελτίωση πίστας. Νέα pits χτίστηκαν και ένα σικέιν στην Woodcote που πρόσφερε μεγάλες ευκαιρίες για προσπέραση.
Το 1987, με ταχύτητες να φτάνουν εκπληκτικά επίπεδα, μια στροφή κτίστηκε πριν την Woodcote, και το 1992 δημιουργήθηκε ένα νέο συγκρότημα στροφών μεταξύ των Farm και Woodcote. Και τα τελευταία χρόνια διάφορες αναβαθμίσεις έχουν γίνει στις εγκαταστάσεις της πίστας. Ένα αγωνιστικό σχολείο υπάρχει σήμερα στην πίστα και με τη χρηματοδότηση της κυβέρνησης μια νέα παράκαμψη έχει χτιστεί, βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσβαση στο χώρο της πίστας.
Το 2010 ήρθε μια άλλη σημαντική αλλαγή στο σχέδιο της πίστας της Formula1, που αποσκοπούσε στην περαιτέρω βελτίωση του χώρου για τους θεατές και στο να παρέχει μια ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση στους οδηγούς. Η νέα διάταξη ακολουθεί μετά την στροφή Abbey πριν από το νέο συγκρότημα στροφών Arena. Αυτό φέρνει τους οδηγούς στην κύρια ευθεία της Silverstone National circuit, πριν την επανασύνδεση με την προηγούμενη διάταξη του Grand Prix.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!