Η Renault δημιούργησε πονοκεφάλους στον ίδιο της τον εαυτό προσπαθώντας να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου της, σύμφωνα με τον τεχνικό υπεύθυνο Bob Bell.
Ο γαλλικός κατασκευαστής έκανε ένα σημαντικό βήμα μπροστά το 2017 και οι προσδοκίες αυξήθηκαν για αυτή τη σεζόν, η οποία θα είναι η τρίτη του μετά την επιστροφή στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα.
Ο Bell δήλωσε ότι η Renault πίεσε μέχρι το τέλος από πλευράς σασί και δεν έκανε συμβιβασμούς στο πακέτο της για να επιταχύνει την ψύξη παρά τους νέους κανονισμούς που επιτρέπουν μικρότερο αριθμό κινητήρων αυτή τη σεζόν.
Ερωτηθείς για τον αντίκτυπο των νέων κανονισμών στο σχεδιασμό του μονοθεσίου, ο Bell δήλωσε: «Μπορεί να επηρεάσει κάποιες θερμικές συνθήκες που θα να συναντήσουμε για την ενσωμάτωση της μονάδας ισχύος στο πλαίσιο, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.
«Αν κοιτάξετε το μονοθέσιο και το συγκρίνετε με πέρυσι θα δείτε ότι έχουμε μεγαλώσει τις διαστάσεις για να προσπαθήσουμε να τοποθετήσουμε όλα τα εξαρτήματα μαζί.
«Αυτό καθιστά ακόμη πιο δύσκολη τη διαχείριση των θερμικών ροών στο μονοθέσιο.
«Έτσι λοιπόν, εμείς πιέσαμε πολύ ώστε να πάρουμε τη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση από το αυτοκίνητο και κάπως έτσι δημιουργήσαμε πονοκεφάλους στους ίδιους μας τους εαυτούς σχετικά με τη θερμική διαχείριση.»
Η Renault υπέστη πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων την τελευταία ημέρα των δοκιμών πριν από την σεζόν που την άφησε στο γκαράζ για το μεγαλύτερο μέρος της Παρασκευής.
Ορισμένες δημοσιογραφικές αναφορές υποδηλώνουν ότι η επακόλουθη αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων και η πιο στενή συναρμολόγηση στο πίσω μέρος έχει περιπλέξει την κατάσταση, αλλά αυτό απορρίφθηκε από την ομάδα.
Εκτός από το αναθεωρημένο πίσω μέρος, η δομή του κιβωτίου ταχυτήτων της Renault έχει μεγαλύτερη δυσκαμψία και είναι λίγο ελαφρύτερη από αυτή της περασμένη σεζόν.
Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Nick Chester, χαρακτήρισε την ελάττωση του βάρους ως σημαντικό αναπτυξιακό κομμάτι για την ερχόμενη σεζόν.
«Θα θέλαμε ακόμα να εξοικονομήσουμε βάρος, στη συνέχεια να διαχειριστούμε τα έρμα και να μειώσουμε το κέντρο βάρους», είπε. «Αυτό είναι κάτι που θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε.
«Πολλά από αυτά δοκιμάζονται “γράφοντας” χιλιόμετρα στην πίστα και επεξεργάζονται για το αν θα μπορούν να αντέξουν για μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις.
«Αν μπορούμε να το κάνουμε ελαφρύτερο, θα φέρνουμε ένα ελαφρύτερο κομμάτι, θα το τρέχουμε τις Παρασκευές και θα αποδειχθεί αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα.
«Συνήθως με ένα καινούριο μονοθέσιο δεν υπάρχει κάποιο ξεχωριστό κομμάτι, είναι λίγο από παντού. Προσπαθείς να μην είσαι πολύ συντηρητικός, αλλά μετά το εξετάζεις διεξοδικά και βλέπεις τι μπορείς να πάρεις από αυτό.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!