O George Russell είναι έτοιμος να “καταπιεί τον πόνο” εάν ο πόνος του στην μέση επιστρέψει ενόψει του Grand Prix του Μονακό!
Ο Russell αποκάλυψε μετά τον αγώνα στην Emilia Romagna και την Imola στο τέλος του Απρίλη, πως έχει αρχίσει να υποφέρει από πόνους στην μέση του και στον θώρακα, λόγω του σημαντικού porpoising που συναντάμε στο μονοθέσιο της Mercedes, την W13.
Στον τελευταίο αγώνα της Ισπανίας το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, η Mercedes έδειξε πως με τις αναβαθμίσεις της βελτίωσε πολύ αισθητά το πρόβλημα. Ωστόσο, στους δρόμους πόλης του Μονακό, με τους νέους, αναθεωρημένους κανονισμούς αεροδυναμικά, επανήλθαν σημαντικά οι αναπηδήσεις, με τον ίδιο τον Toto Wolff να δηλώνει από το FP1 κιόλας πως το μονοθέσιο μοιάζει “μη οδηγήσιμο”.
Όταν ρωτήθηκε εάν ο πόνος στην μέση ίσως επιστρέψει στον αγώνα του Πριγκιπάτου με τους 78 γύρους, ο Βρετανός δήλωσε:
“Στο FP1, όπου δεν είχαμε το μονοθέσιο στις πιο μαλακές του ρυθμίσεις, ήταν μεγάλη πρόκληση και για τον Lewis, αλλά και για εμένα. Είναι σκληρό, αλλά πρέπει να το “καταπιώ” και να το ξεπεράσω. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κάνω.”
Μετά τις κατατακτήριες και την 6η θέση που κατέλαβε, ο Russell δήλωσε πως το φετινό Σαββατοκύριακο στο Μονακό είναι το δυσκολότερο που έχει αντιμετωπίσει στην καριέρα του…
“Είμαι σε ένα από τα πιο “δύσκολα” μονοθέσια για να οδηγήσεις τα τελευταία χρόνια, Δεν είναι εύκολο να για όλους. Νομίζω πως είναι ένα βήμα πίσω, σε σχέση με τα προηγούμενα μονοθέσια, αλλά σίγουρα υπάρχουν ομάδες που έχουν καταφέρει να βρουν τις λύσεις τους.”
“Μπράβο στην Ferrari, φαίνεται να είναι καλή επάνω στα kerb. Το είδαμε και στην Imola, “σκίζανε” τα kerbs και αυτό προσφέρει προνόμια σε τέτοιες πίστες!”
Ο Russell, όπως και ο Hamilton, εναποθέτει τις ελπίδες του στην βροχή, με τις προβλέψεις του καιρού να κάνουν εμφανές πως είναι μια σημαντική πιθανότητα για τον αγώνα της Κυριακής!
Αναφορικά με την δυάδα της Ferrari, Charles Leclerc και του team-mate του Carlos Sainz, ο Russell σχολίασε:
“Οι μόνοι δύο οδηγοί που δεν θέλουν βροχή εδώ είναι αυτοί στην πρώτη σειρά. Το θέμα είναι ότι κανείς δεν ξέρει για τα ενδιάμεσα ή ελαστικά βροχής. Ίσως αντέξουν και όλο τον αγώνα, ίσως και 15-20 γύρους και αυτό προσφέρει πιθανότητες για εμάς,” σχολίασε ο Russell.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!