Ο νέος αθλητικός διευθυντής της Formula 1, Ross Brawn, λέει ότι θα ήθελε να δει τα μέρη του μονοθεσίου τα οποία προσθέτουν οι ομάδες στην αεροδυναμική, αλλά αν δεν είναι αρεστά στο ευρύ κοινό να “εξομαλυνθούν” με την πάροδο του χρόνου.
Μιλώντας στο Formula1.com σε μια τηλεοπτική συνέντευξη του στη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα, ο Brawn παραδέχτηκε ότι θα ήθελε να δει την εμφάνιση των μονοθεσίων να είναι «πιο καθαρή» θαυμάζοντας επίσης το άλμα που επιτεύχθηκε στις επιδόσεις σε σχέση με αυτές των προηγούμενων ετών. “Με τα νέα μονοθέσια και τους νέους κανόνες, θα πρέπει να δούμε πώς θα λειτουργήσουν στην πίστα και τι αποτελέσματα θα έχουν”, είπε ο Brawn. “Σαν μονοθέσιο, φαίνεται πιο συναρπαστικό. Οι αναλογίες του είναι καλύτερες. Είναι πολύ πιο γρήγορα και έχουν αρκετά εντυπωσιακή επίδοση. Οι οδηγοί μου λένε ότι είναι σωματικά πρόκληση, κάτι το οποίο επιζητούμε”.
“Όπως πάντα, με τους νέους κανονισμούς, υπάρχουν μερικά μικρά θέματα”, συνέχισε ο Brawn. “Έχουμε το πτερύγιο του καρχαρία στο πίσω μέρος, το οποίο δεν έχει τόσο μεγάλη απήχηση στο κοινό. Με τον καιρό, πιστεύω ότι πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Μέρος του στόχου των νέων κανονισμών ήταν να παράγουν πιο συναρπαστικά στην εμφάνιση μονοθέσια, έτσι δεν θέλουμε να παρεκκλίνουμε αυτού του στόχου, εξαιτίας κάποιων περιφερειακών κομματιών. Αλλά κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό να συμβαίνει στην αρχή εφόσον υπάρχουν νέοι κανονισμοί”.
Όταν ρωτήθηκε για την μορφή των Τ-wings σε κάποια νέα σχέδια, πρόσθεσε: “Αυτές είναι οι συνέπειες των νέων κανονισμών, δεν προορίζονταν να συμβούν. Οπότε με την πάροδο του χρόνου, θα πρέπει να τακτοποιήσουμε αυτά τα θέματα. Να κάνουμε τελικά το μονοθέσιο πιο αρμονικό”. Ο Ross Brawn συνέχισε υποστηρίζοντας πως: “Πρέπει επίσης να δούμε όταν ξεκινήσει η σεζόν τα ελαστικά και τους κανόνες που έχουμε τώρα, το πόσο καλά οι οδηγοί μπορούν να ανταγωνιστούν μεταξύ τους. Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο, καθώς και αυτό είναι ένα ανοιχτό θέμα αυτή τη στιγμή. ‘Οσον αφορά το μονοθέσιο, η σταθερότητα των κανονισμών είναι σημαντική, οπότε δεν θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές εκεί”.
Ο Brawn πρόσθεσε επίσης, ότι θέλει να γίνει μια βαθιά έρευνα σχετικά με το θέμα της προσπέρασης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο DRS, για να φτάσει σε ένα σημείο στο μέλλον όπου αυτό δεν θα είναι πλέον απαραίτητο. “Πρέπει να εξετάσουμε το όλο θέμα της προσπέρασης στους αγώνες, και πώς οι οδηγοί μπορούν να ακολουθήσουν και να προσπεράσουν ο ένας τον άλλο”, είπε. “Εγώ θα προτιμούσα να επιτευχθεί με μια κανονική διαδικασία το προσπέρασμα, αντί να ενισχύεται από κάτι σαν το DRS, αλλά το DRS ήταν μια λύση σε ένα πρόβλημα που είχαμε εκείνη την εποχή. Δεν νομίζω ότι πρέπει να βιαστούμε σε αποφάσεις για την απομάκρυνση του, αλλά αυτό που θα ήθελα να δω είναι μια καλύτερη, μακροπρόθεσμη λύση για το σχεδιασμό του μονοθεσίου, ώστε να μην το χρειαζόμαστε”.
Όταν ρωτήθηκε τι αλλαγές θα ήθελε να εφαρμόσει στο νέο του ρόλο, ο ίδιος απάντησε: “Τη διαδικασία με την οποία συμφωνήθηκαν οι κανόνες. Αυτό που θα θέλαμε να δούμε στο μέλλον, όπου θέλουμε να διαδραματίσουμε ένα ρόλο, είναι να διασφαλίσουμε ότι οι στόχοι είναι σαφώς καθορισμένοι. Εάν πρόκειται να γίνει μια αλλαγή κανονισμού, ποιος είναι ο στόχος; Έτσι θα διασφαλίσουμε τη διαδικασία με την οποία οι στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν σίγουρα. Με τη FOM, θα έχουμε την ικανότητα να κρίνουμε αυτά τα πράγματα. Οι μικρές μας εξειδικευμένες ομάδες μηχανικών θα συνεργάζονται με τις ομάδες και θα βοηθούν ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα επιτευχθούν οι στόχοι αυτοί και θα έχουμε μια καλύτερη διαδικασία πίσω από τους κανονισμούς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!