Ο Toto Wolff παραδέχτηκε πως στη Mercedes αντιμετωπίζουν ορισμένους πονοκεφάλους σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιήσουν με τον βέλτιστο τρόπο τους κινητήρες τους φέτος.
Με μόλις τρεις μονάδες ισχύος να επιτρέπονται σε κάθε οδηγό για μια σεζόν χωρίς να δεχτεί ποινή, είναι εμφανές πως μια σεζόν 22 αγώνων αυξάνει πολύ τις πιέσεις στους κινητήρες.
Αρκετοί οδηγοί έχουν μπει ήδη στον 4ο τους κινητήρα (παίρνοντας ποινή για την εκκίνηση στο grid). Τρεις απ’ αυτούς (Verstappen, Leclerc, Latifi) το έκαναν στον 15ο αγώνα της σεζόν που έλαβε χώρα την περασμένη εβδομάδα στο Sochi.
Μαζί με αυτούς βρέθηκε και ο Valtteri Bottas, ο οποίος ωστόσο πήρε την 5η μονάδα ισχύος του, εν μέσω εικασιών πως η κίνηση αυτή έγινε για να περιοριστεί στις πιο πίσω θέσεις ο Max Verstappen, κάτι που εν τέλει δεν έγινε, με τον Ολλανδό να τερματίζει 2ος.
Ωστόσο, υπήρξαν και φωνές που μίλησαν για πιθανό πρόβλημα στην 4η μονάδα ισχύος που πήρε ο Bottas στο αμέσως προηγούμενο GP στην Ιταλία.
Τέτοια ζητήματα βάζουν επιπρόσθετα βάρη στις πλάτες της Mercedes, η οποία πρέπει να εξισορροπήσει την κατάσταση με τους κινητήρες του Hamilton, δεδομένου ότι η μάχη του τίτλου με τον Max Verstappen βρίσκεται στο απόγειό της.
Στη Mercedes υπάρχει ο φόβος πως ο Βρετανός δεν θα γλιτώσει τον 4ο κινητήρα πριν το τέλος της σεζόν και έτσι θα πρέπει σε έναν αγώνα να ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις του grid.
Ο Hamilto δήλωσε στο Ρωσικό Grand Prix το προηγούμενο Σαββατοκύριακο: “Έχασα τον έναν από τους κινητήρες μου, ο Valtteri έχει πάρει αρκετούς κινητήρες, έτσι αυτή τη στιγμή προσπαθώ να συμπεριφερθώ όσο καλύτερα γίνεται στους κινητήρες μου, αυτούς που χρησιμοποιούμε, με την βέλτιστη φροντίδα όταν οδηγών, αναφορικά με το πόσο έντονα πατώ το γκάζι, πόσο ανεβάζω στροφές, πόσο τους οδηγώ στα κόκκινα, πραγματικά προσπαθώ να ελαχιστοποιήσω τους γύρους που κάνω με αυτούς”.
Ο Wolff απ’ τη μεριά του μίλησε για το τεντωμένο σκοινί πάνω στο οποίο περπατάνε στη Mercedes ώστε να μην δώσουν στη Red Bull ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το Πρωτάθλημα, ενώ προσπαθούν να βεβαιωθούν πως το 2022 δεν θα έχουν προβλήματα αξιοπιστίας.
“Προς το παρόν, θα πρέπει να μπορέσουμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που βρήκαμε στον κινητήρα, όχι μόνο για φέτος, αλλά και για του χρόνου”, δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes, σύμφωνα και με την ιταλική έκδοση του Motorsport.com.
“Βρισκόμαστε σε μια φάση που εξετάζουμε το πώς θα προχωρήσουμε στη σεζόν αναφορικά με τις μονάδες ισχύος”.
“Θέλουμε να κατανοήσουμε το πώς θα εξάγουμε περισσότερη επίδοση από τον κινητήρα και αυτό μας έχει δώσει ορισμένους πονοκεφάλους. Αλλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να κοιτάμε αγώνα τον αγώνα. Πάντα πρέπει να βρίσκεις τη σωστή ισορροπία μεταξύ επίδοσης και αξιοπιστίας”.
“Προφανώς, το να ρισκάρεις μια εγκατάλειψη θα ήταν απολύτως κακό για το πρωτάθλημα και ούτε εμείς αλλά ούτε και οι αντίπαλοί μας έχουμε το περιθώριο για μηδέν βαθμούς σε ένα Σαββατοκύριακο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!