Ο επικεφαλής της Honda Yusuke Hasegawa παραδέχεται ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής παίρνει ένα «πολύ μεγάλο ρίσκο» με το νέο σχεδιασμό για τον κινητήρα του 2017.
Μετά από μία κακή επιστροφή στην F1 με την McLaren το 2015, η Honda ανέκαμψε το τελευταίο διάστημα, αλλά παρέμεινε πίσω από τους αντίπαλους κατασκευαστές Mercedes, Ferrari και Renault.
Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren Tim Goss είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι η Honda είχε ολοκληρώσει έναν επανασχεδιασμό της μονάδας ισχύος της, βοηθούμενος από την κατάργηση του συστήματος με τις μάρκες αναβάθμισης.
Όπως η Honda προσπαθεί να κλείσει το χάσμα ακόμα περισσότερο, ο Hasegawa, λέει ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής παίρνει ρίσκο με τη μονάδα της επόμενης γενιάς.
«Το σχέδιο είναι εντελώς διαφορετικό,” δήλωσε ο Hasegawa. «Είναι πολύ μεγάλο ρίσκο, δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για αυτό το νέο σχέδιο. Ξέρουμε ότι θα μας δώσει ένα πλεονέκτημα απόδοσης, αλλά ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι το αν μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε το δυναμικό του για το τρέχον έτος.”
Η μονάδα θα έχει μια αναθεωρημένη αρχιτεκτονική και μια νέα διάταξη σε μια προσπάθεια να βελτιωθούν οι επιδόσεις με βάση τα διδάγματα από τις δύο τελευταίες σεζόν.
Ο Hasegawa, δήλωσε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παραμένει βασικός στόχος για τη Honda, αλλά και η ανάπτυξη άλλων τομέων της μονάδας ισχύος απαιτούνται παράλληλα για σημειωθεί πρόοδος.
«Πρέπει να επικεντρωθούμε στην εσωτερική καύση για το τρέχον έτος», είπε. “Αν μπορούμε να βελτιώσουμε τον ίδιο τον κινητήρα, που σημαίνει την αύξηση της ενέργειας των καυσαερίων, θα πρέπει να ενισχύσουμε την τουρμπίνα, διαφορετικά δεν μπορούμε να αποδώσουμε στο ίδιο επίπεδο όσον αφορά την καθαρή ισχύ στο δρόμο.
«Έχουμε ακόμα να κάνουμε κάποιες δοκιμές και θα υπάρξουν σφάλματα και διορθώσεις. Ελπίζω να έχουμε καταλάβει την κατεύθυνση και τα στοιχεία που πρέπει να επικεντρωθούμε. Αλλά δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις τα στοιχεία για την καταλάβεις τις βελτιώσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης εντελώς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!