O Charles Leclerc παραδέχτηκε πως στόχος είναι να τερματίσει πάνω από τον Sergio Perez στον αυριανό αγώνα στο Albert Park, μιας και ο Max Verstappen είναι εκτός βεληνεκούς αυτή τη στιγμή.
Έχοντας μια καλή και παραγωγική Παρασκευή, ο Leclerc βρήκε το Σάββατο και το FP3 λιγότερο ευχάριστο, ενώ στις κατατακτήριες που τελείωσαν πριν λίγο τα βρήκε σκούρα με το να φέρει τα ελαστικά του στη σωστή θερμοκρασία.
Στο Q1 ο Μονεγάσκος έκανε 4ο χρόνο, ενώ στο Q2 ανέβηκε 2ος. Για την τελευταία του προσπάθεια στο Q3, ωστόσο, και βλέποντας ασφυκτική την πίεση από την πλευρά Verstappen, ο Leclerc και οι μηχανικοί του δοκίμασαν μια μικρή αλλαγή στην εμπρός πτέρυγα, στην προσπάθειά τους να βρουν το κάτι παραπάνω.
Αυτό, ωστόσο, δεν απέδωσε καρπούς, μιας και εν τέλει κατατάχθηκε 5ος, με τη συγκεκριμένη προσαρμογή στην πτέρυγα να εκτιμάται από τον οδηγό ως “πολύ επιθετική” εν τέλει.
“Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ πως ξεκινούν από αρκετά νωρίτερα στο αγωνιστικό τριήμερο”, δήλωσε ο Leclerc όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com αναφορικά με τις δυσκολίες του Q3.
“Ήδη από το FP3, ένιωσα πως το μονοθέσιο απομακρύνεται από τα θέλω μου κάπως. Ήμουν όμως πεπεισμένος πως εν τέλει το σωστό αίσθημα θα επιστρέψει στις κατατακτήριες, όπως συμβαίνει συνήθως”.
“Όπως λαμβάνουμε ένα περίεργο αίσθημα στο FP3, προχωρούμε με αλλαγή ελαστικών για τις κατατακτήριες, χαμηλά φορτία καυσίμου, και όλα ξαναζωντανεύουν”.
“Σήμερα, ωστόσο, δεν συνέβη αυτό. Δυσκολεύτηκα αρκετά με τα εμπρός ελαστικά, μέχρι την τελευταία προσπάθεια στο Q3 όπου κινήθηκα υπερβολικά επιθετικά με την εμπρός πτέρυγα για να βρω λίγο χρόνο. Έτσι, πήγαμε προς τη λάθος κατεύθυνση”.
“Συνολικά, όμως, δεν ήταν μια καθαρή μέρα για μένα. Δεν οδήγησα το ίδιο καλά με χθες. Έχουμε αύριο έναν μακρύ αγώνα μπροστά μας. Θα προσπαθήσω να πάρω το μέγιστο δυνατό”.
Ο οδηγός της Ferrari παραδέχτηκε πως το FP3 του άνοιξε και τα μάτια αναφορικά με τον ρυθμό της RB20, με τον Verstappen να παίρνει σήμερα την pole για σχεδόν τρία δέκατα.
“Είδα πως η Red Bull ξεκίνησε να ανεβάζει την ισχύ του κινητήρα”, συνέχισε ο Leclerc. “Και από τη Στροφή 7 έως και την 9 θεωρώ πως ήδη χάναμε σήμερα το πρωί (FP3) τρία δέκατα. Μιλάμε για τεράστια διαφορά”.
“Και από τη στιγμή αυτή και ύστερα, ένιωσα πως το κομμάτι της pole θα είναι δύσκολο. Αλλά όταν ήρθε το Q1 ήμασταν και πάλι ανταγωνιστικοί, σκέφτηκα πως ίσως μπορούμε να την κυνηγήσουμε οπότε. Εν τέλει, δεν ίσχυε αυτό”.
“Ρεαλιστικά θεωρώ πως ο στόχος της νίκης είναι δύσκολος επειδή ο Max θα είναι υπερβολικά γρήγορος για εμάς αύριο. Ο Checo ίσως αποτελέσει στόχο μας”.
“Αλλά δείχνουν ανταγωνιστικοί για ακόμα μια φορά επειδή έχουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε ρυθμό απ’ ότι θεωρούσαμε πως είχαν χθες. Συνολικά, στόχος μου είναι προφανώς το να επανέλθω (από την 5η θέση) και να ανέβω στο βάθρο. Και εάν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κερδίσω τον Checo, τότε θα προσπαθήσουμε να το πετύχουμε”.
“I’m confident the feeling will be back for the race tomorrow” 👊 @charles_leclerc will be pushing hard for another podium 💪 #AusGP 🇦🇺 #F1 pic.twitter.com/3R2PKycWfq
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 23, 2024
Για τον αυριανό αγώνα, η σκληρή γόμα παραμένει άγνωστη παράμετρος για τις ομάδες, καθώς επέλεξαν να συντηρήσουν το ελαστικό ενόψει του αγώνα.
Ερωτώμενος εάν η γόμα αυτή θα μπορούσε να αποβεί βοηθητική για την ομάδα του, ο Leclerc πρόσθεσε: “Το ελπίζω. Και πάλι όμως, θα κοιτάξουμε τη δική μας δουλειά. Εάν μπορούμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο (τη Red Bull), κάτι που μέχρι τώρα δεν έχει συμβεί, τότε θα χαρώ να το κάνουμε”.
Τέλος, για τον Μονεγάσκο, ένας από τους λόγους που δυσκολεύτηκε σήμερα ήταν η προετοιμασία των ελαστικών του.
“Το αίσθημα (της γόμας) δεν ήταν σωστό”, συμπλήρωσε. “Από το FP3 ήταν πολύ πιο δύσκολο να βρούμε έναν καθαρό γύρο. Χθες, κάθε γύρος που έκαναν ήταν καθαρός και όλα καλά”.
“Σήμερα, είτε ο ένας άξονας είτε ο άλλος θα μας ξέφευγε, κάτι που οφείλεται εν πολλοίς στην προετοιμασία του ελαστικού. Και δεν θεωρώ πως έκανα καλή δουλειά στο κομμάτι αυτό χθες. Πρόκειται για ένα φαινόμενο χιονοστιβάδας λοιπόν που επηρεάζει για όλο τον γύρο. Γι’ αυτό και θεωρώ πως τα έκανα χάλια”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!