Ο Mick Schumacher νιώθει “πολύ άνετος” πίσω από το τιμόνι της VF-21 και ανυπομονεί να οδηγήσει στους στενούς δρόμους του Μονακό.
Ο Schumacher σίγουρα δεν αποτελεί έναν ξένο για τους δρόμους του Πριγκηπάτου, έχοντας στο παρελθόν τρέξει εκεί για λογαριασμό της Formula 2 (2019). Φέτος, όμως θα γευτεί την πρώτη του ευκαιρία να τρέξει στην ιστορική αυτή πίστα με ένα μονοθέσιο της Formula 1.
Αν και η VF-21 είναι το πιο αργό μονοθέσιο στο grid φέτος, ο Schumacher προσαρμόστηκε σε αυτήν πολύ γρήγορα στη rookie του σεζόν, με το έπαθλο αυτού του κατορθώματος να είναι οι μάχες με τον Nicholas Latifi και τη Williams στους τελευταίους δύο αγώνες σε Πορτογαλία και Ισπανία.
Η εμπιστοσύνη στο μονοθέσιο είναι σημαντικός παράγοντας για οποιονδήποτε οδηγό που θέλει να τρέξει με επιτυχία στο Μονακό. Έτσι, έχοντας φτάσει στο σημείο αυτό, ο Schumacher ανυπομονεί να έρθει το Σαββατοκύριακο.
“Πιθανώς δεν θα τρέξεις στο Μονακό δύο φορές, εννοώ πως δεν θα βρεις τον ίδιο αγώνα ή το ίδιο Σαββατοκύριακο δύο διαφορετικές φορές εκεί”, δήλωσε ο Γερμανός σε ένα Q&A στην ιστοσελίδα της Haas.
“Είναι πάντα ιδιαίτερο, πάντα συμβαίνει κάτι, κάτι διαφορετικό”.
“Γενικά, είναι πάντα μεγάλη εμφάνιση από έναν οδηγό το να τρέξει στο Μονακό. Είναι μια πραγματική πρόκληση όταν βρίσκεσαι τόσο κοντά στις μπαριέρες κάθε γύρο για 70 γύρους. Ψυχικά είναι πολύ δύσκολο, αλλά είναι μια πρόκληση και γι’ αυτό είναι τόσο ωραίο να οδηγούμε σε μια τέτοια πίστα. Πραγματικά ανυπομονώ γι’ αυτή”.
“Η Formula 2 ήταν προφανώς αρκετά πιο αργή από τη Formula 1, έτσι είμαι ενθουσιασμένος που πρόκειται να νιώσω την αίσθηση μέσα σε ένα μονοθέσιο της Formula 1”.
“Τα μονοθέσια της Formula 2, γενικά, είναι και πάλι πολύ γρήγορα μονοθέσια και βαριά, αλλά είναι ζωντανά και ευκίνητα πολύ. Ήταν σίγουρα πρόκληση και διασκέδαση για μένα το να βιώσω το Μονακό. Στο παρελθόν είχα πάει μόνο στο Μπακού και στο Macau, τα οποία είναι αρκετά παρόμοια, αναφορικά με πίστες πόλης”.
“Σίγουρα είναι μια πίστα του οδηγού, όπου εδώ μπορεί ο οδηγός να κάνει τη διαφορά. Προφανώς, εάν έχεις ένα μονοθέσιο που μπορείς να εμπιστευτείς, ένα με το οποίο νιώθεις άνετος, το πιο πιθανό είναι να διευκολυνθείς στο Μονακό και θα πας στο FP1 με λίγο πιο ανοιχτό μυαλό στο να μάθεις την πίστα”.
“Εάν πρέπει να μάθεις το μονοθέσιο ή δεν είσαι άνετα με αυτό, αυτό ξεκάθαρα κάνει τα πράγματα πολύ πιο δύσκολα. Είμαι πολύ άνετος με το μονοθέσιο και είμαι ενθουσιασμένος που θα μάθω πώς να οδηγώ στους δρόμους του Μονακό με την VF-21”.
Από την άλλη πλευρά των garage της αμερικάνικης ομάδας βρίσκεται ο Nikita Mazepin, ο οποίος μέχρι στιγμής δυσκολεύεται να βρει από το μονοθέσιό του την απόδοση που έχει βρει ο Γερμανός teammate του.
Έτσι, ο Mazepin αναμένει το Σαββατοκύριακο στο Μονακό να είναι ακόμα μια απ’ τα ίδια.
“Θα έλεγα πως το Μονακό είναι κυρίως πίστα του οδηγού αναφορικά με τα λάθη. Αλλά το να έχεις ένα καλό μονοθέσιο με αρκετή κάθετη δύναμη είναι σημαντικό. Έτσι, αναμένω φέτος αρκετές δυσκολίες”, παραδέχτηκε ο Ρώσος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!