Πριν από τις κατατακτήριες του Σαββάτου στο Βρετανικό Grand Prix, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, εθεάθη να συνομιλεί με τον πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem, αφήνοντας πολλούς να κάνουν εικασίες για το τι μπορεί να συζητήθηκε.
Ο Ben Sulayem ήταν επίσης στο βάθρο την Κυριακή στο Silverstone, καθώς ο Max Verstappen κατέκτησε την έκτη συνεχόμενη νίκη του, μπροστά από τους Lando Norris και Lewis Hamilton.
Ο Hamilton τα πήγε εξαιρετικά καλά, αφού τελικά τερμάτισε στο βάθρο, δεδομένου ότι ξεκίνησε από την έβδομη θέση!
Ο πρόεδρος της FIA δεν εμφανίζεται πολύ συχνά στο paddock της F1 αυτή τη σεζόν, αφού έκανε ένα βήμα πίσω από την κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού ενόψει της σεζόν του 2023.
Ο Wolff εθεάθη με τον Ben Sulayem να κάθονται στον τελευταίο όροφο του αυτοκινούμενου νοσοκομείου της FIA, με τις φήμες να λένε ότι συζήτησαν τη νέα συμφωνία Concorde που θα εισαχθεί το 2026.
Το αφεντικό της Mercedes επιβεβαίωσε ότι όντως συζητήθηκε η συμφωνία Concorde, ανάμεσα σε “μερικά άλλα πράγματα”.
“Ήταν διασκεδαστικό,” δήλωσε ο Wolff στους δημοσιογράφους μετά τις κατατακτήριες.
“Η συζήτηση ήταν φυσιολογική, αλλά είναι πάντα καλή,” πρόσθεσε.
“Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να συζητηθούν. Συζητήσαμε τη συνολική κατάσταση στη Formula 1, το Concorde και τέτοιου είδους πράγματα. Αλλά είναι περισσότερο το ότι δεν έχουμε δει ο ένας τον άλλον για αρκετό καιρό και υπήρξε ανταλλαγή απόψεων για μερικά θέματα,” εξήγησε το αφεντικό της Mercedes.
Η νέα συμφωνία Concorde είναι κάτι που πιθανότατα θα συζητηθεί πολύ περισσότερο στους επόμενους μήνες, δεδομένου ότι αρκετές ομάδες δεν είναι ευχαριστημένες με αυτήν όπως έχουν τα πράγματα. Μια ανησυχία μεταξύ των paddock είναι το ποσό των 200 εκατομμυρίων δολαρίων, που υποχρεούνται να δώσουν οι νέες ομάδες που θα εισαχθούν στο grid, κάτι που σύμφωνα με τον Wolff θα πρέπει να αυξηθεί αν εισαχθούν νέες ομάδες στο άθλημα.
Το αφεντικό της Mercedes μοιράστηκε ότι ολόκληρο το grid “πιέζει προς την ίδια κατεύθυνση” όσον αφορά τη διαπραγμάτευση της συμφωνίας Concorde για το 2026, όταν και θα εισαχθούν οι νέοι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος.
“Αυτό που λέγεται δημόσια έχει δημιουργήσει μια αντίληψη που δεν ισχύει,” δήλωσε ο Wolff.
“Αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι, επειδή η FIA και η Formula 1 έγραψαν την συμφωνία Concorde όπως και οι ομάδες. Νομίζω ότι υπάρχει πιθανώς μια μικρή διαπραγματευτική θέση εκεί μέσα, αλλά η αίσθηση που έχω είναι ότι όλοι πιέζουν προς την ίδια κατεύθυνση,” σχολίασε για το οικονομικό αυτό θέμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!