Ο Gasly κλήθηκε σε ακρόαση μετά τον αγώνα στη Suzuka επειδή φαίνεται να οδηγούσε με ταχύτητα πάνω από 250 χλμ/ώρα υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας κατά τον δεύτερο γύρο του αγώνα.
Ο Gasly ήταν αγανακτισμένος που ένας γερανός βρισκόταν στην πίστα, προκειμένου να ανασύρει το μονοθέσιο του Sainz, ενώ οι οδηγοί ήταν έξω σε βρεγμένες συνθήκες, λέγοντας μετά τον αγώνα: «Αν το έχανα και χτυπούσα έναν γερανό 12 τόνων, θα ήμουν νεκρός αυτή τη στιγμή. .»
“Τι κάνει αυτός ο γερανός στην πίστα;” Ο Gasly φώναξε στην ενδοεπικοινωνία της ομάδας. “Πέρασα από δίπλα του. Αυτό είναι απαράδεκτο. Θυμηθείτε τι έχει συμβεί (περιστατικό Bianchi). Δεν μπορώ να το πιστέψω.”
Έχουν περάσει οκτώ χρόνια αφότου ο Jules Bianchi υπέστη σοβαρά τραύματα στο κεφάλι όταν συγκρούστηκε με ένα όχημα ανάκτησης σε δυνατή βροχή στη Suzuka και πέθανε ως αποτέλεσμα των τραυμάτων αυτών εννέα μήνες αργότερα.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας του Gasly συνέβη αφού πέρασε το ακίνητο όχημα ανάκτησης, το οποίο κατευθυνόταν προς την Ferrari του Carlos Sainz στη στροφή 12.
The onboard video of Gasly passing the recovery vehicle is terrifying. Something needs to change. pic.twitter.com/ldwszWgG9K
— ESPN F1 (@ESPNF1) October 9, 2022
Σε ένα δελτίο που εκδόθηκε μετά τον αγώνα, οι αγωνοδίκες επέδωσαν στον Gasly μια ποινή για την υπέρβαση ταχύτητας, η οποία αντιστοιχεί σε ποινή 20 δευτερολέπτων.
Ο οδηγός της AlphaTauri δέχθηκε επίσης δύο βαθμούς στην Superlicence του στη FIA, με αποτέλεσμα να φτάσει τους εννέα για μια περίοδο 12 μηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν κάποιος οδηγός φτάσει τους 12 βαθμούς στην superlicence του σε περίοδο ενός έτους δέχεται ποινή να μην διαγωνιστεί σε έναν αγώνα.
«Αφού προσπέρασε τη σκηνή του συμβάντος, το αυτοκίνητο με το νούμερο 10 [Gasly] συνέχισε κάτω από καθεστώς κόκκινης σημαίας, με ταχύτητες που ξεπέρασαν τα 200 km/h σε πολλές περιπτώσεις και που έφτασαν τα 251 km/h σε ένα σημείο», είπαν οι αγωνοδίκες.
«Ο οδηγός παραδέχτηκε πως καταλαβαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιτηρητές ή εμπόδια στην πίστα και πως οδηγούσε πολύ γρήγορα.
«Προκειμένου, όμως, να μετριαστεί η ποινή, λαμβάνουμε υπόψη ότι παρόλο που η ταχύτητα δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί «χαμηλή», όπως απαιτείται από τους κανονισμούς, ωστόσο, ήταν χαμηλότερη από τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα που θα μπορούσε να επιτευχθεί υπό αυτές τις συνθήκες.
«Λαμβάνουμε επίσης υπόψη το σοκ που υπέστη ο οδηγός βλέποντας ένα φορτηγό στην αγωνιστική γραμμή στη γωνία του συμβάντος».
Η ποινή ρίχνει τον Gasly από τη 17η στη 18η θέση στην τελική κατάταξη, προβιβάζοντας τον οδηγό της Haas, Mick Schumacher, ο οποίος ήταν ο τελευταίος οδηγός που είδε την καρό σημαία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!