Ο Lewis Hamilton θα πάρει ποινή 10 θέσεων στο grid του Τουρκικού Grand Prix μετά και την επιλογή της Mercedes να φέρει φρέσκια μηχανή εσωτερικής καύσης στον Βρετανό.
Στη Mercedes αξιολογούσαν εδώ και καιρό το πόσο ρίσκο ήταν το να παραμείνει ο Lewis Hamilton με τους τωρινούς του κινητήρες έως το τέλος της σεζόν, χωρίς να χρειαστεί να πάρει νέο κινητήρα, κάτι που θα επέφερε και ποινή στο grid με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς του αθλήματος.
Εν μέσω ανησυχιών όμως πως μια εγκατάλειψη λόγω κινητήρα θα κόστιζε πολύ στις προσπάθειες του Βρετανού για τον τίτλο φέτος, λήφθηκε η απόφαση να πάρει ενόψει του αγώνα στην Τουρκία νέα μηχανή εσωτερικής καύσης (MEK) για το Σαββατοκύριακο που έρχεται.
Την ώρα που μια αλλαγή όλων των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος θα έριχνε τον Hamilton στον πάτο του grid, η απόφαση της Mercedes να φέρει μονάχα νέα ΜΕΚ σημαίνει πως η ποινή θα είναι μονάχα 10 θέσεις.
Ο Hamilton μέχρι τώρα είχε μόνο δύο μονάδες ισχύος στην κατοχή του, με τον πρώτο που χρησιμοποίησε φέτος να έχει φτάσει στο χιλιομετρικό του όριο, όταν και αστόχησε στις δοκιμές του Ολλανδικού Grand Prix.
Ο αντίπαλός του για τον φετινό τίτλο, Max Verstappen, έχει μείνει επίσης με δύο μονάδες ισχύος, με την πρώτη του να υφίσταται ανεπανόρθωτη ζημιά μετά και την επαφή με τον Hamilton στο Βρετανικό GP.
Ο Ολλανδός όμως επέλεξε τη λύση μιας εντελώς νέας μονάδας ισχύος στο Sochi, η οποία τον έριξε στην τελευταία θέση. Ο Verstappen όμως κατάφερε να ανέβει ξανά στην κορυφή, τερματίζοντας 2ος στο τέλος.
Για τη Mercedes, γνωρίζοντας πως ο Verstappen είναι πιο άνετος με τον φρεσκότερο κινητήρα του, το ρίσκο του να πιέσει τα πράγματα με τους υπάρχοντες κινητήρες ήταν εν τέλει μεγαλύτερο από αυτό της ποινής στο grid σε έναν αγώνα.
BREAKING: Lewis Hamilton is set to receive a 10-place grid penalty for Sunday’s race
His car has a new internal combustion engine, exceeding his allocation#TurkishGP ?? #F1 pic.twitter.com/TUy4idPRdx
— Formula 1 (@F1) October 8, 2021
Ο επικεφαλής των Ασημί Βελών, Toto Wolff, δήλωσε πρόσφατα πως μια μόνο εγκατάλειψη σε έναν αγώνα θα έπρεπε να ισοφαριστεί στη συνέχεια με τέσσερις νίκες.
“Πιστεύουμε πως μεταξύ P1 και P2, με τον ταχύτερο γύρο, χρειάζεται 4 νίκες για να ισορροπήσεις ένα DNF”, δήλωσε ο Αυστριακός.
“Και αυτό είναι σκληρό. Έτσι, έχεις την πολυτέλεια του τερματισμού 4 φορές στη δεύτερη θέση. Γι’ αυτό, απλά πρέπει να το πας πολύ εκ του ασφαλούς, χωρίς να χάνεις την απόδοσή σου”.
Ο Hamilton πρόσφατα μίλησε για την φροντίδα που καλείται να δείξει στις μονάδες ισχύος του ώστε να μην τις πιέσεις υπέρ του δέοντος.
“Προσπαθώ να συμπεριφερθώ καλά στους κινητήρες μου, αυτούς που χρησιμοποιούμε, με την απόλυτη φροντίδα όταν οδηγώ, αναφορικά με το πόσο πολύ ανοίγω το γκάζι, πόσο ψηλά στροφάρω τους κινητήρες και τους πιέζω, πραγματικά προσπαθώ να ελαχιστοποιώ τους γύρους που το κάνω αυτό”, εξήγησε ο Βρετανός.
Έτσι, μετά και την ποινή ενόψει του Τουρκικού GP, ο Hamilton δεν αναμένεται να εκκινήσει ψηλότερα από την 11η θέση στον αγώνα της Κυριακής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!