Από την 15η θέση θα εκκινήσει ο Daniel Riccciardo μετά από ποινή τριών θέσεων για παρεμπόδιση του Ocon στις κατατακτήριες στη Σαουδική Αραβία.
Ο Αυστραλός είχε σαφώς καλύτερη απόδοση στο Qualifying του δεύτερου αγώνα της σεζόν σε σχέση με τον Bahrain. Ενώ έχασε το Q3, ο Αυστραλός προκρίθηκε στην 12η θέση, χάνοντας από την πρώτη δεκάδα μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου. Το αποτέλεσμα ήταν μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με την 18η θέση που παρατηρήθηκε πριν από μια εβδομάδα.
Ωστόσο, στις αρχές του Q2, ο Esteban Ocon της Alpine, ενώ βρισκόταν σε χρονομετρημένο γύρο, συνάντησε τον Ricciardo ενώ ζέστανε τα ελαστικά του για άλλη μια προσπάθεια. Ο Ricciardo δεν είδε τον οδηγό της Alpine με αποτέλεσμα να ανασηκωθεί το μονοθέσιο του Γάλλου. Τότε ο Ocon απευθύνθηκε αμέσως στην ομάδα του δηλώνοντας ότι ο Ricciardo τον είχε μπλοκάρει.
Το περιστατικό αναφέρθηκε στους αγωνοδίκες και μετά από έρευνα στον Ricciardo επιβλήθηκε ποινή τριών θέσεων, με αποτέλεσμα να τεθεί στη 15η θέση.
Η απόφαση από τους αγωνοδίκες ανέφερε: «Οι αγωνοδίκες άκουσαν τον οδηγό του Car 3 (Daniel Ricciardo), τον οδηγό του Car 31 (Esteban Ocon) και τους εκπροσώπους της ομάδας, και εξέτασαν βίντεο, στοιχεία ραδιοφώνου ομάδας και διαπίστωσαν ότι το Car 3 εμπόδισε το Car 31.»
Ο Ocon δήλωσε ότι η συνολική απόδοση του γύρου του δεν διακυβεύτηκε από τον Ricciardo, ωστόσο οι αγωνοδίκες δήλωσαν ότι αυτό ήταν “άσχετο”. Ο τελευταίος χρόνος Q2 του Ocon τον έφερε με ασφάλεια στο Q3, με τον τελευταίο του γύρο Q3 να τον βλέπει να βρίσκεται στην 5η θέση στο grid για τον αγώνα.
Στον Ricciardo δόθηκε επίσης ένας βαθμός ποινής, με τη McLaren να λαμβάνει πρόστιμο 10.000 ευρώ για το περιστατικό.
Η ποινή του Ricciardo βλέπει το δίδυμο της McLaren να ξεκινά από την 11η και 15η θέση, με τον Lando Norris να χάνει το Q3 με μόλις 0,33 δευτερόλεπτα.
Η ποινή διαμόρφωσε διαφορετικά το grid για τον αγώνα, με τον Zhou Guanyu να ανεβαίνει στη 12η, τον Lance Stroll στην 13η και τον Lewis Hamilton στην 15η. Η FIA αφαίρεσε τη θέση του Mick Schumacher μετά την αποχώρησή του από τον αγώνα μετά το τεράστιο ατύχημα του Q2.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!