Στην 7η θέση πέφτει για το grid του αυριανού αγώνα στο Μονακό ο Lewis Hamilton, κατόπιν τιμωρίας του για παρεμπόδιση του Max Verstappen στο Q1 των σημερινών κατατακτηρίων.
Κατά τη διάρκεια των σημερινών κατατακτηρίων στο Πριγκιπάτο, και συγκεκριμένα στο Q1, ο Verstappen βρισκόταν σε γρήγορο γύρο ανηφορίζοντας τον λόφο προς τη Massenet, όταν και παρεμποδίστηκε από τον βραδυπορούντα Hamilton με τη Ferrari.
Ο Ολλανδός κλήθηκε να εγκαταλείψει τον γρήγορο γύρο του, βλέποντας τον Βρετανό τελευταία στιγμή, καθώς η στροφή στο σημείο εκείνο ήταν τυφλή από πλευράς ορατότητας.
Ο Hamilton πληροφορήθηκε από τον μηχανικό αγώνα του πως προσέγγιζε ο Verstappen, όμως έπειτα του δόθηκε η λανθασμένη πληροφορία πως ο οδηγός της Red Bull επιβράδυνε, κάτι που έκανε τον Hamilton να μπει στην αγωνιστική γραμμή και να επιταχύνει ξανά.
Και οι δύο οδηγοί, καθώς οι εκπρόσωποι των ομάδων τους κλήθηκαν στο γραφείο των αγωνοδικών αμέσως μετά τις κατατακτήριες. Αποτέλεσμα της ακρόασης ήταν να δεχτεί ποινή τριών θέσεων ο Βρετανός για το grid του αυριανού αγώνα, ίσως στη χειρότερη πίστα στο καλεντάρι για να δέχεται κάποιος ποινές και να πέφτει πιο πίσω στην εκκίνηση.
Η σχετική ανακοίνωση της FIA για το συμβάν αναφέρει: “Το #44 (Hamilton) βρισκόταν σε αργό γύρο και εκτός αγωνιστικής γραμμής, καθώς προσέγγιζε τη Στροφή 2. Το #1 (Verstappen) προσέγγιζε το #44, όντας σε γρήγορο γύρο. Η ομάδα πληροφόρησε το #44 πως το #1 βρισκόταν σε γρήγορο γύρο. Έπειτα, εστάλη ένα νέο μήνυμα λέγοντας πως το #1 ‘επιβράδυνε’, όταν στην πράξη το #1 συνέχιζε κανονικά να βρίσκεται σε γρήγορο γύρο και δεν ‘επιβράδυνε’, όπως ανέφερε η ομάδα”.
“Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το #44 να επιταχύνει και να μπει εκ νέου στην αγωνιστική γραμμή, καθώς το #1 εισερχόταν στη Στροφή 3. Το #1 κλήθηκε να αντιδράσει στην ύπαρξη του #44 καθώς αυτό μετακινήθηκε προς την αγωνιστική γραμμή. Αυτό σήμαινε πως το #1 βγήκε εκτός γραμμής και εγκατέλειψε τον γρήγορο γύρο του”.
“Εξετάστηκε προσεκτικά η αγωνιστική γραμμή που ακολούθησε το #1 στους προηγούμενους γύρους στο σημείο αυτό και καθορίστηκε πως το #44 στην ουσία μπήκε στη γραμμή που το #1 χρησιμοποιούσε στους προηγούμενους γρήγορους γύρους του. Αυτό, πέραν αμφιβολίας, σήμαινε πως το #1 παρεμποδίστηκε. Ο οδηγός του #44 εξέφρασε τη δυσφορία του για το λανθασμένο μήνυμα από την ομάδα του, αμέσως μετά το συμβάν”.
“Κατά την ακρόαση, το γεγονός πως το λανθασμένο μήνυμα της ομάδας οδήγησε στο συμβάν, έγινε αποδεκτό από τον οδηγό του #44. Όπως και με προηγούμενα συμβάντα τέτοιας φύσης, όπου ο οδηγός έλαβε μη ακριβή ή ελλιπή πληροφορία με συνέπεια ένα μονοθέσιο να παρεμποδίσει κάποιο άλλο, το λανθασμένο μήνυμα δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στο συμβάν. Έτσι, επιβάλλεται η τυπική ποινή τριών θέσεων”.
Putting in a strong lap when it matters most 👊
Ready for a big fight tomorrow! pic.twitter.com/7S6DqGv2Xr
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 24, 2025
Πλέον, ο Hamilton θα εκκινήσει αύριο 7ος, με τον Verstappen να κερδίζει μια θέση. Επίσης ωφελημένοι θα είναι και οι Isack Hadjar και Fernando Alonso.
Σε κάθε περίπτωση, κάθε απώλεια θέσης στο grid της εκκίνησης ενός αγώνα όπως το Μονακό, είναι μεγάλο πλήγμα, μιας και είναι δύσκολη η οποιαδήποτε προσπέραση στους στενούς δρόμους της ιστορικής πίστας πόλης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!