Ο Nico Hulkenberg θα αναγκαστεί να εκκινήσει στο Ισπανικό Grand Prix από το pitlane λόγω της παραβίασης των κανόνων του parc ferme, μετά την αλλαγή στη προδιαγραφή της εμπρός αεροτομής που έκανε η Renault στις κατατακτήριες του Σαββάτου.
Ο Γερμανός έκανε ένα λάθος κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του στο Q1, βγαίνοντας από την πίστα και χτυπώντας τις μπαριέρες στη στροφή 4, με τη σύγκρουση αυτή να καταστρέφει την εμπρός αεροτομή του.
Αν και κατάφερε να επιστρέψει στα pit, και μετά από την αλλαγή της αεροτομής, να συνεχίσει την προσπάθειά του, απέτυχε να περάσει στο Q2 και έμεινε στην 16η θέση.
Ο Hulkenberg δήλωσε τότε ότι νόμιζε πως η εμπρός αεροτομή του είχε αντικατασταθεί από μία των ίδιων προδιαγραφών: «Αλλάξαμε την αεροτομή, αλλά με μία του ίδιου τύπου, ολόκληρο το αυτοκίνητο είχε χτυπηθεί από τα χαλίκια και έτσι πολλά μικρά κομμάτια έφυγαν από αυτό».
Παρ’ όλα αυτά, μία παρατήρηση του τεχνικού αντιπροσώπου της FIA, Jo Bauer, το πρωί της Κυριακής έλεγε ότι ο Hulkenberg χρησιμοποίησε διαφορετικού τύπου αεροτομή και ότι το θέμα ήταν υπό διερεύνηση. Οι αγωνοδίκες γρήγορα έφτασαν στην απόφαση τους, που υποχρεώνει τον Γερμανό οδηγό να εκκινήσει από το pit lane.
«Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα στοιχεία του τεχνικού αντιπροσώπου και ζήτησαν διευκρινήσεις από τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας. Ο αγωνιστικός διευθυντής υποστήριξε ότι το καινούριο κομμάτι της εμπρός αεροτομής ήταν ίδιο με αυτό που αντικαταστάθηκε. Όμως, η ομάδα δέχτηκε την άποψη του τεχνικού αντιπροσώπου της FIA, ότι η εμπρός αεροτομή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από αυτή που χρησιμοποιήθηκε στις κατατακτήριες. Έτσι, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι ο οδηγός απαιτείται να ξεκινήσει τον αγώνα από το pit lane», έγραφε η απόφαση των αγωνοδικών.
Ο Hulkenberg δήλωσε ότι το ατύχημα προήλθε από ένα μικρό λάθος κατά την πέδηση: «Ένα μικρό μπλοκάρισμα στη στροφή 4, πιθανώς να ήθελα κάποια παραπάνω πράγματα να γίνουν πολύ σύντομα. Δε μπορώ να κατηγορήσω κανέναν άλλο από τον εαυτό μου», υποστήριξε ο Γερμανός και ολοκλήρωσε λέγοντας ότι: «Προφανώς είναι μία στροφή όπου δεν μπορείς να ανακτήσεις τη σωστή γραμμή αν βγεις από αυτή, δεν υπάρχει καθόλου κράτημα. Και μετά το χαλίκι και η μπαριέρα σε πλησιάζουν, έτσι, δυστυχώς βγήκα και κατέστρεψα την αεροτομή μου και κάποια άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο και ήταν δύσκολο να συνεχίσω μετά από αυτό. Σίγουρα δεν ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές μου».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!