Λίγο πρόλαβε να χαρεί τη δεύτερη θέση του στην εκκίνηση του Grand Prix του Καναδά ο οδηγός της Haas Nico Hulkenberg, ο οποίος έλαβε ποινή από τους αγωνοδίκες για παραβίαση των κανονισμών κόκκινης σημαίας κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων.
Ο Hulkenberg είχε εκπλήξει το Σάββατο, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο του τη σωστή στιγμή σε μεικτές συνθήκες και βάζοντας τη Haas του στη δεύτερη θέση, ανάμεσα στη Red Bull του Max Verstappen και στην Aston Martin του Fernando Alonso.
Ωστόσο ακολούθησε έρευνα των αγωνοδικών για μη τήρηση του ελάχιστου χρόνου γύρου και συνεπώς αποτυχία επιβράδυνσης υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας, με τους αγωνοδίκες να δίνουν τελικά στο Γερμανό ποινή τριών θέσεων και ένα βαθμό ποινής στο δίπλωμά του. Ο Hulkenberg λοιπόν πέφτει στην πέμπτη θέση, ενώ κερδισμένοι από αυτό είναι ο Alonso και οι οδηγοί της Mercedes, Lewis Hamilton και George Russell.
Παραθέτουμε την αιτιολόγηση των αγωνοδικών.
«Ο οδηγός είχε μόλις τελειώσει τον ταχύτερο γύρο του και είχε ξεκινήσει άλλον ένα γρήγορο γύρο. Ήταν στη στροφή 1 όταν η βγήκε η κόκκινη σημαία, ωστόσο σε εκείνο το σημείο είχε ήδη ξεπεράσει το επιτρεπόμενο δέλτα κατά 1,5 δευτερόλεπτα.
Υποστήριξε ότι αυτό κατέστησε εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί πάλι εντός του δέλτα στο επόμενο κομμάτι. Παραδέχτηκε επίσης σύγχυση για το σήμα στο headset του, και ως εκ τούτου σε κάποια φάση θεώρησε ότι πήγαινε πολύ αργά.
Η σύγκριση της τηλεμετρίας με αυτήν του Μονοθεσίου 31 (Esteban Ocon) έδειξε ότι γενικά για τον υπόλοιπο γύρο ήταν σχεδόν στην ίδια ταχύτητα με το Μονοθέσιο 31, το οποίο τήρησε το δέλτα σε κάθε τμήμα. Αυτό το θεωρούμε ελαφρυντικό.
Ωστόσο, ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος και παρόλο που δεν τίθεται ζήτημα επικίνδυνης συμπεριφοράς ή ανασφαλούς οδήγησης από τον οδηγό, υπήρξε παραβίαση και ως εκ τούτου έπρεπε να επιβληθεί ποινή. Κανονικά, η ποινή για αποτυχία επιβράδυνσης υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας είναι 10 θέσεις. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπ’όψιν το ελαφρυντικό, μια πιο μικρή ποινή είναι κατάλληλη.
Σημειώνουμε ότι ο σκοπός του κανονισμού είναι να εξασφαλιστεί ότι ένα μονοθέσιο δεν επιταχύνει κατά τη διάρκεια κόκκινης σημαίας και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η ταχύτητα ήταν υπερβολική σε αυτήν την περίπτωση. Σημειώνουμε επίσης ότι ο οδηγός πρέπει να αποκτήσει περισσότερη οικειότητα με τις λειτουργικές πτυχές των σημάτων περί δέλτα.»
Ο Hulkenberg υποχωρεί στην κατάταξη λοιπόν, αφήνοντας την πρώτη σειρά εκκίνησης στο Μόντρεαλ ίδια με την περσινή. Δίπλα του πλέον θα έχει τον Esteban Ocon, ενώ μπροστά του θα βρίσκονται οι δύο Mercedes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!