Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, πιστεύει ότι η επιλογή της πίσω πτέρυγας του Max Verstappen στο Βρετανικό Grand Prix της Formula 1 αυτό το Σαββατοκύριακο δεν θα θέσει σε κίνδυνο τον αγώνα του και θα του επιτρέψει να παραμείνει απειλή.
Ο Ολλανδός κατέκτησε την pole position στο Silverstone το Σάββατο, σοκάροντας την ομάδα με έδρα το Woking, όταν φαινόταν ότι η Ferrari θα ήταν ο πιο πιθανός αντίπαλός της.
Η Red Bull είχε εξαλείψει τα προβλήματα υποστροφής που ταλαιπωρούσαν τον Verstappen στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, παίρνοντας την pole position από τον Oscar Piastri κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου, με τον Lando Norris τρίτο.
Η αξιοσημείωτη τελευταία προσπάθεια του Verstappen μπορεί να υποβοηθήθηκε από την υιοθέτηση μιας πιο λεπτής πίσω πτέρυγας, η οποία παρείχε μείωση της οπισθέλκουσας, σε συνδυασμό με την τάση της RB21 να αποδίδει καλύτερα σε πίστες με στροφές υψηλότερης ταχύτητας.
Ωστόσο, το μειονέκτημα μιας λεπτής πτέρυγας είναι η πιθανότητα ταχύτερης φθοράς των ελαστικών, η οποία θα ανάγκαζε τον Verstappen σε μικρότερα stints και επομένως περισσότερα stops.
Αλλά ο Stella εξήγησε πώς οι ισχυρές ριπές ανέμου στο Silverstone θα είναι ίσως ένα πλεονέκτημα για μια τέτοια επιλογή.
«Όσο περισσότερο άνεμο έχεις, τόσο λιγότερο ευάλωτος είσαι, επειδή το αυτοκίνητο είναι απλώς πιο σταθερό, επειδή έχεις περισσότερο φορτίο», είπε.
«Αυτό αναφέρουν πάντα οι οδηγοί, ακόμη και κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου αγώνα. Αυτό αναφέρουν συνήθως οι οδηγοί όταν υπάρχει δυνατός άνεμος.
«Αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν σε κάθε γύρω εξόδου στα προκριματικά, μπορεί να έχετε ακούσει στο ραδιόφωνο, δεν είμαι σίγουρος αν μεταδίδεται, ότι δίναμε στους οδηγούς μας την κατάσταση με τον άνεμο, αν είχε αλλάξει σε σύγκριση με την προηγούμενη προσπάθεια».
Οι στροφές με τέρμα γκάζι και η κατεύθυνση του ανέμου καθιστούν την λεπτή πτέρυγα «ενδιαφέρουσα επιλογή».
Η Stella συνέχισε λέγοντας ότι η απόφαση για την πίσω πτέρυγα ήταν ίσως έξυπνη, δεδομένου ότι η επιλογή μιας πιο παχιάς θα ήταν επιζήμια για την απόδοση ενός αυτοκινήτου μεταξύ της παλιάς πρώτης στροφής Copse και του συμπλέγματος Maggotts/Becketts.
«Νομίζω ότι η κατάσταση της πίσω πτέρυγας εδώ σε σχέση με τον άνεμο, αν μη τι άλλο, είναι ενδιαφέρουσα, επειδή με την κατεύθυνση του ανέμου, η υψηλή ταχύτητα ήταν σχετικά εύκολη, τέρμα γκάζι, επιτρέψτε μου να πω», είπε.
«Έτσι, θα μπορούσες να πας με μια μικρότερη πτέρυγα, γιατί διαφορετικά θα χάνατε πολύ, πάρα πολύ χρόνο μακροπρόθεσμα από την εξωτερική της στροφής 7 μέχρι τη στροφή 15.
«Επειδή η Copse είναι τέρμα γκάζι, και η Becketts είναι μόνο μερικά κλάσματα υποχώρησης από το γκάζι, και μετά πας ξανά τέρμα. Έτσι, ένα πολύ ενδιαφέρον γεγονός από την άποψη της επιλογής της πίσω πτέρυγας.
«Σίγουρα, πρέπει να πω, ήταν μια από τις κύριες συζητήσεις όσον αφορά τη βελτιστοποίηση της ρύθμισης στην ομάδα μας».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!