Ο Charles Leclerc προειδοποίησε πως η διαφορά που έχει στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Ferrari από τη Red Bull είναι πλασματική και δεν απεικονίζει την πραγματική διαφορά ρυθμού ανάμεσά τους.
Με δύο διαδοχικά 1-2 σε Bahrain και Jeddah, η Red Bull μπήκε κυριαρχικά στο 2024, τελειώνοντας όπως σταμάτησε την προηγούμενη σεζόν. Το σερί αυτό, ωστόσο, δεν συνεχίστηκε στην Αυστραλία, όπου ο Max Verstappen εγκατάλειψε νωρίς από κολλημένο πίσω δεξιά φρένο, ενώ ο Sergio Perez δεν είχε τον απαιτούμενο ρυθμό για τη νίκη, απόρροια προβλήματος στο πάτωμα της RB20 του, τερματίζοντας 5ος εν τέλει.
Η Ferrari εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο αυτή την ευκαιρία που έδωσαν οι Κόκκινοι Ταύροι και έκανε αυτή το 1-2, με τον Carlos Sainz να πετυχαίνει μια επάξια νίκη. Η συγκομιδή της ιταλικής ομάδας, μάλιστα, την έφερε μια ανάσα από τους Πρωταθλητές στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Μιλώντας στα media ενόψει του GP Ιαπωνίας αυτού του Σαββατοκύριακου, ο Leclerc προέβλεψε πως στη Suzuka θα δούμε “μία απ’ τα ίδια” αναφορικά με την ανωτερότητα της RB20 σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ο Μονεγάσκος, μάλιστα, τόνισε πως η φαινομενική δυσκολία της RB20 σε πίστες που θέτουν σε πρώτο πλάνο το εμπρός μέρος του μονοθεσίου, όπως είναι το Albert Park, αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα στην επιτυχία της SF-24.
“Για την ώρα, θεωρώ, με όσα γνωρίζουμε, θα ανέμενα τη Red Bull να εξακολουθεί να έχει το πλεονέκτημα αυτό το Σαββατοκύριακο, ειδικά στην ημέρα του αγώνα”, εξήγησε ο οδηγός της Ferrari.
“Θεωρώ πως έχουμε ένα ισχυρό πλεονέκτημα όταν η πίστα προκαλεί graining στα μπροστά ελαστικά. Στην Αυστραλία, πριν δύο εβδομάδες, κάτι αντίστοιχο συνέβαινε και ήμασταν αρκετά δυνατοί την ημέρα του αγώνα”.
“Θεωρώ πως αυτό το Σαββατοκύριακο έχει να κάνει λιγότερο με το graining στα μπροστά ελαστικά και περισσότερο με τη διαχείριση της συνολικής φθοράς. Εδώ, θεωρώ, πως η Red Bull θα επιστρέψει στις εμφανίσεις που είχε πριν. Ωστόσο, πρόκειται για πολύ σημαντικό μέρος στη συνολική σεζόν, όπου θα πρέπει να μεγιστοποιήσουμε τη συγκομιδή μας, κάτι που μέχρι στιγμής έχουμε κάνει σε μεγάλο βαθμό”.
“Εάν δούμε τους πρώτους τρεις αγώνες, δεν θεωρώ πως η διαφορά των 4 βαθμών που έχουμε με τη Red Bull αντικατοπτρίζει όλη την εικόνα. Ναι, είμαστε πιο κοντά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά εκτιμώ πως έχουμε κάνει εξαιρετική δουλειά στο να παίρνουμε το μέγιστο απ’ αυτό που μπορούμε, μέχρι στιγμής”.
“Και μέχρι να έρθουν οι αναβαθμίσεις, οι οποίες και ελπίζω να μας φέρουν σε καλύτερη θέση ώστε να παλεύουμε μαζί τους πιο τακτικά τις Κυριακές, θα πρέπει να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται. Και γι’ αυτό θεωρώ πως έχουμε ένα θετικό ξεκίνημα έως τώρα”.
Η βελτιωμένη απόδοση και ανταγωνιστικότητα της Scuderia φέτος οφείλεται εν μέρει στην ικανότητα των μηχανικών, πίσω στο Maranello, να κατασκευάσουν μια πλατφόρμα που συμπεριφέρεται καλύτερα στις απαιτήσεις και τα προστάγματα του οδηγού, όντας λιγότερο απρόβλεπτη.
Back in business at Suzuka 👌#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/LNTM4taSBV
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) April 5, 2024
Παρά την απαισιοδοξία του αναφορικά με τις πιθανότητες που έχει η ομάδα να τα βάλει στη Suzuka με τη Red Bull, ο Leclerc θεωρεί πως σε σχέση με την περσινή επίσκεψη στην Άπω Ανατολή, τα πράγματα θα είναι αρκετά καλύτερα τώρα.
“Όπως είπα, θεωρώ πως το δυνατό μας σημείο στην Αυστραλία, και αποδειχτήκαμε ισχυρότεροι απ’ ό,τι θεωρήσαμε στην αρχή, ειδικά την Κυριακή, είναι το graining στα μπροστά ελαστικά”, συνέχισε ο Μονεγάσκος.
“Θεωρώ πως εδώ (στη Suzuka) αναμένουμε λιγότερο graining. Ναι, όμως, θα περίμενα ένα πιο συνηθισμένο αγώνα για εμάς εδώ, όπου και πάλι θα έχει το πάνω χέρι στον αγώνα η Red Bull”.
“Ωστόσο, εάν προκύψει ευκαιρία, σαν την Αυστραλία, πρέπει να είμαστε παρόντες να την αξιοποιήσουμε. Αλλά θα πρέπει λογικά να είμαστε πιο κοντά τους σε σχέση με πέρυσι, αυτό το θεωρώ σίγουρο. Ειδικά στις καμπές μεγάλης ταχύτητας, θεωρώ πως έχουμε δουλέψει πολύ πάνω στο φετινό μονοθέσιο και είναι αρκετά πιο προβλέψιμο”.
“Πέρυσι, αντιμετωπίσαμε πολλές αστάθειες. Αναφορικά με αυτό, λοιπόν, τα πράγματα πάνε προς τη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά το να γεφυρώσουμε τη διαφορά που έχουμε με τη Red Bull”.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών στη Suzuka, η Red Bull πήρε το πάνω χέρι. Η 3η θέση του Sainz, ωστόσο, μόλις στα 2 δέκατα μακριά από τον πρώτο χρόνο, αφήνει χαραμάδα αισιοδοξίας για τη συνέχεια του GP.
Την ίδια ώρα, ο Leclerc έκανε 6ο χρόνο στο FP1, ενώ στο “νωπό” οδόστρωμα του FP2, με φρέσκο σετ μαλακής γόμας, ο οδηγός της Ferrari έκανε 3ο χρόνο. Που θα καταφέρουν να καταταγούν άραγε οι δύο κόκκινες Ferrari αύριο;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!