Η McLaren σχεδιάζει να αλλάξει σχεδόν κάθε αεροδυναμικό εξάρτημα στο μονοθέσιό της μέσα στους επόμενους τρεις αγώνες, σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει τις τύχες της για τη φετινή σεζόν.
Ήδη από την αποκάλυψη της MCL60, ο νέος αγωνιστικός διευθυντής Andrea Stella ζήτησε περιορισμένες προσδοκίες και ρεαλισμό, καθώς η εξέλιξη του μονοθεσίου μέσα στο χειμώνα δεν πέτυχε τους στόχους που θα ήθελε η ομάδα.
Το Αζερμπαϊτζάν ήταν ένα πρώτο βήμα προς την επίτευξη αυτών, με το μονοθέσιο να αποκτά νέο πάτωμα και πίσω αεροτομή που κατά τα φαινόμενα ήταν αυτά που αναμένονταν στην αρχή της χρονιάς. Ο Stella τώρα περιμένει την αλλαγή ουσιαστικά ολόκληρου του αεροδυναμικού πακέτου, με αναβαθμίσεις να έρχονται σε Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία και Ουγγαρία.
Οι μισές από αυτές αναμένονται στο Red Bull Ring, ενώ οι υπόλοιπες αλλαγές θα μοιραστούν ανάμεσα σε Silverstone και Βουδαπέστη.
«Οι περισσότερες αναβαθμίσεις θα έρθουν στους προσεχείς αγώνες – οπότε θα υπάρξει μια σημαντική και εις βάθος αλλαγή στο μονοθέσιο που θα προκύψει μέσω Αυστρίας, Μεγάλης Βρετανίας και Ουγγαρίας,» ήταν τα λόγια του Stella.
Το σχέδιο αυτό έρχεται μετά από τους ελέγχους και τις από κοινού αποφάσεις των Stella και Zak Brown, που οδήγησαν σε αναδιάρθρωση της ιεραρχίας του τεχνικού τμήματος της McLaren. Μεταξύ άλλων, τη θέση του έχασε ο James Key και στην ομάδα επανήλθε μετά από χρόνια ο David Sanchez, με την τεχνική διοίκηση να μοιράζεται στα τρία.
Κατά τον Stella, το μονοθέσιο είχε ανάγκη ριζικής αλλαγής στη συνολική του προσέγγιση, βάζοντας υποχρεωτικά τη McLaren σε ένα μονοπάτι επιθετικής εξέλιξης.
«Στην αρχή της σεζόν, συνειδητοποιήσαμε ότι το μονοθέσιο χρειαζόταν εκ θεμελίων ανασχεδιασμό, οπότε αυτός ο ανασχεδιασμός είναι ενδιαφέρων,» σχολίασε ο διευθυντής.
«Θα έλεγα ότι λίγο πολύ θα αλλάξει κάθε αεροδυναμικό εξάρτημα – για αυτό και οι αναβαθμίσεις θα μοιραστούν στη διάρκεια μερικών αγώνων. Θα έλεγα σχεδόν ολόκληρο το μονοθέσιο.»
Μάλλον δυσοίωνα, ο Stella πρόσθεσε επίσης ότι οι αναβαθμίσεις ακόμα δεν έχουν δοκιμαστεί στον προσομοιωτή. Αναμένεται πάντως να αυξήσουν την κάθετη δύναμη, κόβοντας μερικά δέκατα το γύρο από τους χρόνους των McLaren, χωρίς να δοθεί ωστόσο αριθμός.
Με τόσο μεγάλες αλλαγές, η έκτη αυτήν τη στιγμή στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών ομάδα ευελπιστεί ότι θα βελτιωθεί δραστικά.
«Ποντάρω σε αυτό το πακέτο, αλλά κατά τη διάρκεια των τριών αγώνων που ουσιαστικά θα παρουσιαστεί, θα είναι μερικά δέκατα του δευτερολέπτου – θα είναι φανερό από άποψης χρόνου γύρου.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!