Ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Stefano Domenicali, ελπίζει ότι οι κινητήρες θα είναι πιο θορυβώδεις από τις τρέχουσες προδιαγραφές σε τρία χρόνια.
Ένας νέος κύκλος κανονισμών θα τεθεί σε ισχύ το 2026, με σημαντικές αλλαγές στις μονάδες ισχύος, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης της ηλεκτρικής ισχύος! Η F1 θα χρησιμοποιεί επίσης πλήρως βιώσιμα καύσιμα και οι προδιαγραφές έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών, με έξι να έχουν υπογράψει για την σεζόν του 2026.
Από το 2014 που ξεκίνησε η εποχή των turbo-υβριδικών κινητήρων, οι οπαδοί και οι οδηγοί έχουν συχνά σχολιάσει την έλλειψη θορύβου που παράγουν οι κινητήρες σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Αυτό είναι κάτι που αναμένεται να αλλάξει στο μέλλον, με τον Domenicali να προοικονομεί ότι οι κινητήρες της F1 τα επόμενα χρόνια δεν θα είναι αθόρυβοι:
“Όχι, πολύ ξεκάθαρα, όχι,” δήλωσε στον αυστραλιανό ραδιοφωνικό σταθμό 3AW.
“Πρέπει να έχουμε έναν διαφορετικό ήχο. Είναι “μουσική” για τα αυτιά μου! Είναι αλήθεια ότι όταν είχαμε τους δώδεκα κυλίνδρους, ήταν μια διαφορετική συχνότητα, πολύ δυνατή. Και μετά δέκα, οκτώ, έξι… δεν πάει πάλι προς τα κάτω,” σχολίασε για την πορεία των κινητήρων της Formula 1.
“Απλά η κατάσταση είναι διαφορετική. Φυσικά πρέπει να είμαστε υβριδικοί, θα είμαστε υβριδικοί και στο μέλλον,” σχολίασε.
“Αλλά η πρόθεση μας είναι να βεβαιωθούμε ότι στον νέο κανονισμό ο ίδιος ο θόρυβος του κινητήρα θα είναι υψηλότερος, επειδή αυτό είναι μέρος του συναισθήματός μας,” ανέφερε εκφράζοντας μεγάλη μερίδα του κόσμου της F1.
“Είναι πραγματικά αυτό που θέλουν να ακούσουν οι οπαδοί μας και αυτό είναι το καθήκον μας να δεσμευτούμε σε αυτό,” πρόσθεσε.
Παρά την αύξηση της ηλεκτρικής παραγωγής ισχύος σχεδόν κατά τρεις φορές το 2026, ο Domenicali λέει ότι η F1 δεν σκοπεύει να γίνει εντελώς ηλεκτρική στο μέλλον.
“Δεν το νομίζω. Η Formula 1 δεν είναι ηλεκτρική. Η ηλεκτροκίνηση είναι μια επιλογή για την αυτοκίνηση, που πρέπει να πάει προς αυτή την κατεύθυνση. Εμείς έχουμε πάρει την κατεύθυνση της χρήσης βιώσιμων καυσίμων για το μέλλον, με υβριδικούς κινητήρες,” εξήγησε.
“Εκεί πιστεύουμε ότι θα παραμείνουμε για πολλά, πολλά χρόνια,” ανέφερε αισιόδοξος για την ύπαρξη της F1 για πολλά ακόμα χρόνια στο κλείσιμό του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!