Τα μεγάλα προβλήματα της ταχύτητας και του ρυθμού ήρθαν να επιβαρύνουν σημαντικά θέματα στον κινητήρα με τον Ericsson να τον αλλάζει μετά το FP3, εν τέλει μπροστά από τον τελευταίο Nasr που παραπονέθηκε για κίνηση και ζητήματα στον δικό του κινητήρα.
Marcus Ericsson, 21ος, 1:13.623
“Πρώτα απ ‘όλα, είμαι ευγνώμων που η ομάδα κατάφερε να αλλάξει τον κινητήρα μεταξύ του FP3 και των κατατακτήριων. Έκαναν μια εξαιρετικά καλή δουλειά, σε ένα πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η πρόκριση ήταν μάλλον δύσκολη. Χθες είχαμε προβλήματα , οπότε δεν μπορούσα να κάνω όσους γύρους θέλαμε στο FP2. Λόγω του προβλήματος του κινητήρα στο FP3, δεν θα μπορούσα να κάνω ένα σωστό γύρο. Ήμασταν πολύ πίσω στις κατατακτήριες. Με όλα αυτά κατά νου, δεν θα μπορούσαμε να αναμένουμε πολλά περισσότερα. ”
Felipe Nasr, 22ος, 1: 13.681
“Είμαι πολύ απογοητευμένος με αυτό το αποτέλεσμα. Ήμουν σε ένα καλό γύρο μέχρι την στροφή 11. Στη συνέχεια, στην 12η βρήκα κίνηση, το οποίο μου κόστισε λίγο χρόνο μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Είχα, επίσης, ρετάρισμα στο τέλος αυτού του γύρου. Οι πιθανότητές μου για ένα καλό χρόνο χάθηκαν. Είμαι απογοητευμένος που δεν μπορούσα να κάνω ένα καθαρό γύρο. Τώρα θα επικεντρωθώ στον αγώνα. Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί εδώ, λόγω των καιρικών συνθηκών. Θα μείνω αισιόδοξος για τον αγώνα στην πατρίδα μου. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!