Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως τα μονοθέσια του 2021 θα ξεκινήσουν τη σεζόν όντας πιο αργά από τα φετινά, λόγω των αλλαγών στην αεροδυναμική και τα ελαστικά.
Τα μονοθέσια με τα οποία τελείωσαν οι ομάδες το φετινό πρωτάθλημα θα αποτελέσουν ουσιαστικά αυτά με τα οποία θα ξεκινήσουν και το 2021, καθώς έχει τεθεί σε ισχύ ένα σύστημα tokens το οποίο επιτρέπει μονάχα για δύο αναβαθμίσεις μέσα στη σεζόν.
Οι ομάδες, ωστόσο, θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποιες σημαντικές αλλαγές στο πάτωμα των μονοθεσίων, στόχος των οποίων είναι να μειωθούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης των μονοθεσίων για το 2021. Την ίδια ώρα, η νέα γόμα της Pirelli είναι σκληρότερη και απ’ ότι φαίνεται λίγο πιο αργή, με βάση τις δοκιμές που έγιναν στους τελευταίους αγώνες του 2020.
Έτσι, ο Wolff, δήλωσε πως ο ρυθμός των φετινών μονοθεσίων, τα οποία είναι τα πιο γρήγορα στη μέχρι τώρα ιστορία του αθλήματος, πιθανότατα δεν θα επαναληφθεί το 2021, σίγουρα όχι για το πρώτο μισό της σεζόν.
“Δεν το νομίζω”, απάντησε ο Αυστριακό όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com σχετικά με το εάν η ομάδα του θα μπορούσε να βρει εκ νέου τη χαμένη κάθετη δύναμη και να είναι ακόμα γρηγορότερη το 2021.
“Η αεροδυναμική περιορίστηκε αρκετά στο πάτωμα γύρω από τα ελαστικά και θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να ξαναφτάσουμε στα παλιά επίπεδα”.
“Βρισκόμαστε στη μέση της εξέλιξής μας για του χρόνου, αλλά αμφιβάλλων πως θα επανέλθουμε (στα προηγούμενα επίπεδα) άμεσα. Υπό το πρίσμα αυτό, και με τα ελαστικά να γίνονται λίγο σκληρότερα, δεν θεωρώ πως θα βρισκόμαστε κοντά στους χρόνους που είδαμε φέτος. Τουλάχιστον όχι στο πρώτο μισό της σεζόν”.
Αναφορικά με τα ελαστικά της Pirelli, οι δηλώσεις του επικεφαλής απόδοσης της Williams, Dave Robson, κάνουν λόγο για περίπου ένα δευτερόλεπτο χαμένου χρόνου, με βάση τις δοκιμές που έγιναν φέτος. Αλλά ακόμα και όταν τα ελαστικά ρυθμιστούν ώστε να λειτουργούν με αυτά τα νέα ελαστικά, ο Robson δεν πιστεύει πως όλος αυτό ο χαμένος χρόνος θα μπορέσει να ανακτηθεί.
“Όχι όλος ο χρόνος, δεν το πιστεύω. Είμαι σίγουρος πως μόλις κατανοήσουμε τα νέα ελαστικά και δούμε καλά τα δεδομένα και την αλληλεπίδρασή τους με την αεροδυναμική, μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε καλύτερα και είμαι σίγουρος πως θα μπορέσουμε να ανακτήσουμε κάποιο χρόνο σε αυτό το σημείο”, εξήγησε.
“Δεν θεωρώ πως θα είναι ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο αργά, αλλά δεν πιστεύω πως θα πάρουμε πίσω όλο αυτόν τον χρόνο. Πιστεύω πως γενικά είναι ένα πιο αργό ελαστικό, το οποίο πιθανώς δεν είναι παράλογο εάν είναι πιο δυνατό και πιο ανθεκτικό”.
Η Pirelli προσπάθησε να κάνει τα ελαστικά της να διαρκούν περισσότερο, ως απάντηση σε μερικές αστοχίες που υπήρξαν κατά τη φετινή σεζόν, με την πιο γνωστή να είναι αυτή στο Silverstone, για το Βρετανικό Grand Prix. Εκεί, εντός των δύο δύο γύρων, οι Lewis Hamilton, Valtteri Bottas και Carlos Sainz αντιμετώπισαν κλαταρίσματα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!