Ο επικεφαλής της M-Sport, Richard Millener, επιθυμεί η ομάδα του να συνεργαστεί και του χρόνου με τον Sebastien Loeb, ωστόσο δήλωσε πως πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα σωστά ώστε να υλοποιηθεί η επιστροφή του Γάλλου πολυπρωταθλητή.
Ο εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, επέστρεψε φέτος στο WRC, παίρνοντας μέρος σε 4 αγώνες από τους 13 του προγράμματος, οδηγώντας ένα από τα Ford Puma της M-Sport.
Ο 48χρονος πήρε, μάλιστα, και την 80η νίκη του στο WRC, όταν και τερμάτισε πρώτος στον εναρκτήριο αγώνα του 2022, στο Monte Carlo.
Ο Loeb απέδειξε πως η νίκη αυτή δεν ήταν τυχαία ή παροδική, δείχνοντας με τον ρυθμό του σε Κένυα, Πορτογαλία και Ελλάδα πως το Puma μπορεί να τα βάλει στα “ίσα” με τα Yaris και i20. Ωστόσο, ένα οδηγικό λάθος του αλλά και δύο μηχανικά προβλήματα, τον απέτρεψαν από το να κερδίσει και στους υπόλοιπους αγώνες που πήρε μέρος.
Με τη φετινή χρονιά να βρίσκεται στο τέλος της πλέον, ο Γάλλος έχει ανοιχτά εκφράσει την επιθυμία του να τρέξει και το 2023 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally, αποτελώντας μία από τις επιλογές που στην M-Sport εξετάζουν, δεδομένου ότι δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημα το οδηγικό team, όπως στην περίπτωση των Toyota και Hyundai.
Μετά και την αποχώρηση του Craig Breen για λογαριασμό της Hyundai, στην M-Sport σίγουρα θα παρατάξουν διαφορετικό line-up του χρόνου, αν και ακόμα δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις.
“Ο Seb θέλει πολύ να τρέξει και του χρόνου, έχει όμως τη δική του τιμή”, δήλωσε ο Milener στο Motorsport.com κατά το Rally Ιαπωνίας. “Ήταν τέλειο που τον είχαμε μαζί μας για 4 Rally φέτος και κρίμα που πήρε αποτέλεσμα μόλις σε ένα από αυτά. Θα ήταν εξαιρετικό να προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπο να κάνουμε από κοινού περισσότερα”.
“Η Red Bull είναι πρόθυμη να προσπαθήσει νας μας υποστηρίξει και έχουν τη δυνατότητα να φέρουν στην ομάδα μας άτομα όπως ο Seb. Πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα σωστά όμως ώστε να συμβεί η επιστροφή του”.
Μια ακόμα επιλογεί που “παίζει” δυνατά για την M-Sport είναι και αυτή του Ott Tanak. Ο Εσθονός, έλυσε πρόωρα την τριετή του συνεργασία με τη Hyundai, επιλέγοντας να αποχωρήσει αρχικά από το WRC ενόψει 2023.
“Είναι ξεκάθαρο πως επιλογή για εμάς αποτελεί και ο Ott, έχοντας φύγει πλέον από τη Hyundai. Οικονομικά, ωστόσο, είναι πολύ δύσκολο για μας να πετύχουμε μια τέτοια συνεργασία”, πρόσθεσε ο Milener.
“Οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές έχουν ακριβές τιμές. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπο να συνεργαστούμε, ωστόσο είναι περίπλοκη η κατάσταση”.
The victory that shot the late, great Colin McRae to legendary status in the WRC 🏆#WRC50
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) November 21, 2022
Η M-Sport εξακολουθεί να αξιολογεί όλες της τις επιλογές για του χρόνου, καθώς δεν έχει καθοριστεί ακόμα και ο αριθμός των Ford Puma που θα λάβουν μέρος στην επερχόμενη σεζόν του WRC. Φέτος, υπήρχαν τουλάχιστον δύο Puma σε κάθε αγώνα, φτάνοντας μέχρι το σημείο να έχει και 5 σε κάποια event.
“Είναι ακόμα προς συζήτηση”, πρόσθεσε ο Milener, όταν ρωτήθηκε αναφορικά με το πόσα Puma αναμένεται να δούμε του χρόνου να τρέχουν. “Συζητάμε για το ποιος θα ήταν ο σωστός αριθμός αγωνιστικών που θα πρέπει να λάβουν μέρος”.
“Η σεζόν επηρέασε τα παιδιά που δουλεύουν πάνω σε όλα τα αγωνιστικά μας και, αν και μας αρέσει να βάζουμε λίγο δύσκολα στους εαυτούς μας, μπορεί να καείς και λίγο κάποιες φορές”.
“Θα πρέπει να δείξουμε προσοχή ώστε να μην βάλουμε υπερβολική πίεση στην ομάδα. Είχαμε κάποια μηχανικά ζητήματα φέτος τα οποία θα πρέπει να βελτιώσουμε, θεωρώ όμως πως μέρος αυτών οφείλεται στα λίγα κενά που είχαμε για δουλειά φέτος, με το πρόγραμμα να είναι τόσο συμπιεσμένο”.
“Δεν έχουμε μεγάλα προβλήματα που χρήζουν επίλυσης αλλά όταν τρέχεις με τον μέγιστο εφικτό αριθμό αγωνιστικών, τότε μπορούν να προκύψουν κάποια ζητήματα. Τα αγωνιστικά που κατεβάζουμε θέλουμε να τρέχουν στο βέλτιστο επίπεδο και θεωρώ πως φέτος το πετύχαμε αυτό στο 95% των περιπτώσεων”.
“Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να μην προσθέτουμε αμάξια μόνο και μόνο για τις περισσότερες συμμετοχές”.
Μέχρι στιγμής, ο μόνος που είναι δεμένος με συμβόλαιο με την M-Sport είναι ο Gus Greensmith, με τον Pierre-Louis Loubet, που φέτος πήρε μέρος σε 7 αγώνες, να θεωρείται φαβορί για μια θέση πίσω από το τιμόνι κάποιου Puma.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!