Η επαναφορά της λεπτομέρειας, που έφερε πέρυσι η Mercedes, στην παρουσίαση της Ferrari δημιούργησε αρκετή κουβέντα, με την FIA να αναμένεται να κάνει έρευνα επί του θέματος.
Έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν του 2022 προσπαθώντας να ξεπεράσει το μεγάλο πρόβλημα με το popoising της, η Mercedes ήταν τελικά σε θέση να φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών στο Austin.
Η ομάδα επικεντρώθηκε κυρίως στο κάτω μέρος του δαπέδου και αυτές οι αναβαθμίσεις απέδωσαν στη Βραζιλία, όπου ο George Russell πήρε τη μοναδική νίκη των Ασημένιων Βέλους στη σεζόν. Μια αναβάθμιση που η ομάδα αναγκάστηκε να απορρίψει, ωστόσο, ήταν μια νέα μπροστινή πτέρυγα, η οποία διέθετε μεγάλο αριθμό διαχωριστών της ροής στις σχισμές.
Ο σκοπός αυτών των διαχωριστικών είναι να διατηρούν σταθερή την απόσταση μεταξύ των διαφορετικών επιπέδων της μπροστινής πτέρυγας, διατηρώντας το κενό για τη ροή του αέρα το ίδιο.
Συζήτηση ξεκίνησε όταν αυτή η μπροστινή πτέρυγα εντοπίστηκε στο paddock, με πολλούς να υποψιάζονται ότι η Mercedes προσπαθούσε να χρησιμοποιήσει αυτούς τους διαχωριστές διάκενου σχισμής για να εκτρέψει τη ροή του αέρα, αντί να τους χρησιμοποιήσει για τον σκοπό που αναφέραμε προηγουμένως.
Η FIA φάνηκε να συμφωνεί με αυτές τις κατηγορίες και ξεκίνησε μια έρευνα γύρω από την μπροστινή πτέρυγα, η οποία δεν έφτασε ποτέ στην πίστα, καθώς η Mercedes φοβήθηκε πιθανή τιμωρία.
Η Ferrari αποκάλυψε εχθές την SF23 και προς έκπληξη πολλών, το μονοθέσιο φαίνεται να διαθέτει έναν αριθμό από αυτούς τους διαχωριστές σχισμών σε μέρος της μπροστινής πτέρυγας.
Μετά το πείραμα της Mercedes την περασμένη σεζόν, η FIA εξέδωσε ξανά αναθεωρημένους τους κανονισμούς για να περιορίσει την ποσότητα, το μέγεθος και την καμπυλότητα αυτών των εξαρτημάτων.
Αυτό σημαίνει ότι η Ferrari δεν έκανε απαραίτητα κάτι κακό συμπεριλαμβάνοντας αυτά τα χαρακτηριστικά στην μπροστινή της πτέρυγα, καθώς θα μπορούσε να υποτεθεί ότι ακολούθησε προσεκτικά τους κανονισμούς της FIA κατά το σχεδιασμό της.
Ωστόσο, φαίνεται λίγο ύποπτος ο τρόπος με τον οποίο οι διαχωριστές έχουν κλίση, καθώς σίγουρα φαίνεται ότι έχουν τοποθετηθεί εκεί για να ανακατευθύνουν τη ροή του αέρα, κάτι που προφανώς δεν είναι ο προοριζόμενος σκοπός τους.
Η FIA πιθανότατα θα ξεκινήσει έρευνα για την μπροστινή πτέρυγα της SF-23, με τις προθέσεις της Ferrari να αποτελούν το κλειδί για την ετυμηγορία της.
Εάν η Ferrari κριθεί ένοχη για την προσπάθεια να χρησιμοποιήσει αυτούς τους διαχωριστήρες για να αποκτήσει πλεονέκτημα αεροδυναμικά, η ομάδα πιθανότατα θα κληθεί να τους αφαιρέσει πριν από το Grand Prix του Μπαχρέιν…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!