Ο Dan Rossomondo, ο νέος εμπορικός διευθυντής του MotoGP που εντάχθηκε από το NBA, προσπαθεί ήδη να προωθήσει σημαντικά το πρωτάθλημα στις ΗΠΑ.
Περισσότεροι αγώνες στις ΗΠΑ, σοβαροί νέοι χορηγοί και ανάπτυξη ανάλογη με της F1 είναι όλα στην ατζέντα του, μόλις δύο μήνες στο νέο του πόστο.
Ο Rossomondo ήταν στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα για συναντήσεις με το NBC Sports, τον αμερικανικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το MotoGP, και με πιθανούς νέους χορηγούς.
Μίλησε στο Sports Business Journal σχετικά με την προσθήκη αγώνων στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς ο μοναδικός αγώνα σε αυτή την τεράστια χώρα είναι αυτός στην πίστα του Austin: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το Austin. Πήγα εκεί για τον πρώτο μου αγώνα φέτος και ανυπομονώ για την επόμενη χρονιά.»
«Αλλά αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να ξεχάσουμε την αγορά των ΗΠΑ μέχρι το επόμενο έτος, οπότε αρχίζουμε ήδη να καταστρώνουμε τα σχέδιά μας για τις ΗΠΑ και τον επόμενο αγώνα μας εκεί. Εργαζόμαστε σε αυτό με διάφορους τρόπους αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα μας.»
«Αλλά σε αντίθεση με τους ομοϊδεάτες μας στη F1, δεν μπορούμε να αγωνιστούμε παντού. Πρέπει να αγωνιστούμε σε πίστες που είναι κατασκευασμένες για την ασφάλεια των αναβατών μας.»
«Έτσι χρειαζόμαστε ανθρώπους για να φτιάξουμε τις πίστες μας ειδικά για το MotoGP. Είμαστε σε συζητήσεις με κάποιους για αυτό.»
«Δεν είναι κάτι που μπορούμε να λύσουμε από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά υπάρχουν δύο διαφορετικά ενδιαφερόμενα μέρη – κάποια πιο μακριά από άλλα – και θα το επιδιώξουμε επιθετικά γιατί ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσουμε το άθλημα είναι να το εκθέσουμε σε περισσότερους ανθρώπους».
Ο Rossomondo είπε σχετικά με το όραμά του για την ανάπτυξη του MotoGP: «Δίνω στην ομάδα μου μεγάλη άνεση όταν λέω το εξής: Πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι οι ίδιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άλλα αθλήματα.»
«Ποιος είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός που συμβαίνει στο τοπίο των μέσων ενημέρωσης, παραμένοντας πάνω σε αυτό, πώς εξισορροπούμε την ανάγκη για την αγορά και την προώθηση του αθλήματός μας και τη δημιουργία εσόδων για την υποστήριξη ολόκληρης της επιχείρησής μας, πώς γινόμαστε ελκυστικοί για τους εταιρικούς εταίρους καθώς φέρνουμε μάρκες παγκόσμιας κλάσης που θα προωθήσουν καλύτερο μάρκετινγκ για λογαριασμό μας;»
«Πώς ακούμε καλύτερα στην αγορά και επικοινωνούμε με τους θαυμαστές μας;
«Έχουμε ένα πολύ καλό προϊόν, πολύ πιστούς, νέους δυναμικούς θαυμαστές και είμαστε ένα premium άθλημα αλλά και ένα προσιτό προϊόν.»
«Το βασικό είναι ότι ο αγώνας μας τις Κυριακές είναι διάρκειας 45 λεπτών ή του σπριντ 24 λεπτών.»
«Έχουμε αυτό το τέλειο πακέτο για την επόμενη γενιά των οπαδών των σπορ και πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να λέμε αυτή την ιστορία και να είμαστε επιθετικοί στον τρόπο με τον οποίο το πλασάρουμε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!