Το αφεντικό της Pirelli, Mario Isola, επιδιώκει περισσότερη μηχανική πρόσφυση και λιγότερη αεροδυναμική πρόσφυση. Κατά τα λεγόμενά του θα βοηθήσει πάρα πολύ στο να γίνουν πιο εύκολες οι προσπεράσεις.
Αναλυτικά όσα είπε:
“Η προσωπική μου άποψη είναι πως πρέπει να έχουμε περισσότερη μηχανική πρόσφυση και λιγότερη αεροδυναμική πρόσφυση.”
“Με περισσότερη μηχανική πρόσφυση βοηθάς την προσπέραση, την κάνει ευκολότερη. Διότι όταν βρίσκεσαι πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο, χάνεις λιγότερη κάθετη δύναμη και είναι εύκολο να προσπαθήσεις να το προσπεράσεις.”
“Θα μπορείς να ακολουθείς το άλλο αυτοκίνητο από κοντά. Έτσι θα ήθελα πολύ στο μέλλον να δω περισσότερη μηχανική πρόσφυση και λιγότερη αεροδυναμική.”
Αυτή την άποψη ασπάζεται και ο Stefan Johannson ο οποίος με τη σειρά του ανέφερε:
“Από τη στιγμή που έχεις τόσο μεγάλη αεροδυναμική, θα έχεις πάντα το ίδιο πρόβλημα και όσο πιο περίπλοκη είναι η αεροδυναμική ενός μονοθεσίου, τόσο πιο πολύ αυτό θα επηρεάζεται από τον βρώμικο αέρα.”
“Το έχω πει πριν, αλλά θα το ξαναπώ τώρα. Ο ευκολότερος τρόπος για να πάρεις περισσότερη πρόσφυση είναι να βελτιωθούν τα ελαστικά.”
Τέλος, ο Isola αναφέρθηκε και στις συνέπειες οι οποίες υπήρξαν σε περιπτώσεις οδηγών οι οποίοι έμενα για αρκετή ώρα πίσω από ένα άλλο κατά τη διάρκεια της περσινής σεζόν.
Τα λεγόμενά του ήταν:
“Χάνεις το ελαστικό επειδή προφανώς η θερμοκρασία ανεβαίνει. Γλιστράς και υπερθερμαίνεις το ελαστικό το οποίο πέφτει σε απόδοση.”
“Το μεγάλο βήμα που κάναμε πέρσι με τη νέα οικογένεια ενώσεων ήταν η σχεδίαση ενώσεων και η χρήση νέων συστατικών για τη μείωση της υπερθέρμανσης, τον έλεγχο της υπερθέρμανσης.”
“Έτσι, ακόμα κι αν αυξηθεί η θερμοκρασία της επιφάνειας, η ένωση είναι ακόμα σε θέση να παρέχει καλή πρόσφυση.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!