Ο Carlos Sainz, όπως είναι προφανές από τα μέχρι σήμερα αποτελέσματά του, αλλά κυρίως και από την διαφορά δυναμικής που έχει με τον team mate του Charles Leclerc, περνάει ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Μπακού.
Ο οδηγός της Ferrari ήταν αρκετά πιο αργός από τον Charles Leclerc σε όλες τις περιόδους και, ως εκ τούτου, δεν έχει εμπιστοσύνη στην SF-23. Ο Ισπανός δήλωσε ανοικτά μετά και το Sprint Race ότι δυσκολεύεται να διευκρινίσει πού βρίσκεται η αιτία όλης της έλλειψης αυτής απόδοσης.
“Σαφώς και δεν αισθάνομαι άνετα ή έχω την αυτοπεποίθηση. Αν την είχα, τότε θα μου έλειπαν απλά τρία δέκατα του δευτερολέπτου ανά γύρο, αλλά σαφώς δεν έχω την αυτοπεποίθηση. Θα χρειαστώ περισσότερο χρόνο μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο για να εμβαθύνω πραγματικά στα δεδομένα, γιατί τώρα, με αυτό το φορμάτ, απλά δεν έχεις χρόνο,” δήλωσε ο Sainz αρκετά απογοητευμένος από την απόδοση του μετά τον αγώνα Sprint στο Αζερμπαϊτζάν.
Το αποτέλεσμα το Ισπανού δεν ήταν κακό, καθώς τερμάτισε πέμπτος το απόγευμα του Σαββάτου. Ειδικά, με τους μεγαλύτερους αντιπάλους του για φέτος να βρίσκονται πίσω του, ο Sainz συγκέντρωσε στην πραγματικότητα σημαντικούς βαθμούς ήδη πριν τον κυριακάτικο αγώνα.
Βέβαια, ενόψει της Κυριακής, υπάρχει πολύ μικρή δυνατότητα σύμφωνα με τον Sainz να προσαρμόσει τα πράγματα στο μονοθέσιο…
“Δεν είναι δυνατόν να αλλάξω κάτι που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα, οπότε είμαι λίγο “κολλημένος”. Αλλά όπως είπα, φτάνεις σε ένα σημείο που πρέπει να το αποδεχθείς. Είναι ένα Σαββατοκύριακο στη ζωή μου που νιώθω αυτή την περίεργη αίσθηση και σε αυτό το σημείο, είναι περισσότερο ένας περιορισμός της ζημιάς,” σχολίασε ο Sainz για τις προσδοκίες του στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.
Ο Ισπανός, επίσης, αναφέρθηκε και στο περιστατικό μεταξύ των George Russell και Max Verstappen, το οποίο συνέβη ακριβώς μπροστά του!
“Έχεις βρώμικο αέρα στον πρώτο γύρο, μηδενική πρόσφυση στα ελαστικά. Πάντα θα υπάρχουν τέτοιες επαφές. Είχα τα προβλήματά μου και εγώ στην Αυστραλία. Ήταν η σειρά του George και του Max εδώ. Παλεύουμε σκληρά. Προσπαθούμε όσο καλύτερα μπορούμε να κρατήσουμε το μονοθέσιο υπό έλεγχο, αλλά όταν βρίσκεσαι στο όριο με αυτά τα μονοθέσια, είναι πολύ δύσκολο,” ανέφερε ψύχραιμα μην θέλοντας “να ρίξει λάδι στην φωτιά” των δηλώσεων!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!