Ο επικεφαλής της Scuderia, Fred Vasseur, αποκάλυψε πως ο ρυθμός στον ένα γύρο είναι αυτή τη στιγμή αδύναμο σημείο της SF-25, το οποίο και πρέπει η ομάδα να βελτιώσει για να έρθει “το βήμα βελτίωσης”.
Η ομάδα του Maranello έχει ένα μη εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν, το οποίο συνοψίζει πλήρως το GP του Miami, όπου Leclerc και Hamilton τερμάτισαν σε ένα μη φανταχτερό 7-8, παλεύοντας κυρίως μεταξύ τους για μεγάλο διάστημα του αγώνα.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο αποτέλεσμα ήταν και ανάκαμψη από τις κατατακτήριες, όπου Leclerc και Hamilton κατέλαβαν τις θέσεις 8-12 αντίστοιχα.
Ο ρυθμός της SF-25 στις κατατακτήριες μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στη μεγαλύτερη έμφαση που έδωσαν οι Ιταλοί στο setup για συνθήκες αγώνα, ήδη από το 2024. Βέβαια, αυτό συνήθως έρχεται εις βάρος της έλλειψης ρυθμού στον ένα γύρο.
Και, την ώρα που οι οδηγοί δυσκολεύτηκαν στον αγώνα να κερδίσουν αρκετές θέσεις, ο Vasseur αναγνώρισε πως οι χαμηλές θέσεις εκκίνησης ήταν αυτές που έβαλαν “ταφόπλακα” στις βλέψεις της ομάδας του για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Ερωτώμενος για το εάν η ομάδα του πήρε το μέγιστο απ’ το δυνατό στο Miami, ο Γάλλος δήλωσε: “Θα έλεγα πως ναι”.
“Εάν δεν λάβετε υπόψη σας τις χθεσινές κατατακτήριες (στο αποτέλεσμα). Χάσαμε μια ευκαιρία να μεγιστοποιήσουμε τη συγκομιδή μας μετά το αποτέλεσμα στις κατατακτήριες”.
“Χθες, στις κατατακτήριες, ο ταχύτερος γύρος μας και στα δύο μονοθέσια ήταν με πατημένη γόμα και όχι φρέσκια. Δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική των απάτητων ελαστικών”.
“Ο γύρος που κάναμε με την χρησιμοποιημένη γόμα δεν ήταν και τόσο κακός. Ήταν ίσως καλός για την 4η ή την 5η θέση, ωστόσο όταν οι άλλοι έβαλαν φρέσκια γόμα, χάσαμε τις θέσεις αυτές. Ξεκάθαρα, εκεί πρέπει να βελτιωθούμε, εάν δείτε τη συνολική εικόνα του τριημέρου”.
“Θεωρώ πως ο ρυθμός αγώνα πάντα επηρεάζεται όταν κολλάς πίσω από μονοθέσια. Αλλά ο ρυθμός σήμερα ήταν πιθανώς στο ίδιο σκαλοπάτι με αυτό των Mercedes και Red Bull. Θεωρώ πως η McLaren ήταν σε άλλο πλανήτη. Ποτέ δεν είπαμε ότι θα μπορούσαμε να παλέψουμε μαζί τους (στο Miami). Αλλά με μια καλύτερη θέση εκκίνησης, θα μπορούσαμε να παλέψουμε με τον Max και τις Mercedes”.
We left him alone for 2 min 😂 pic.twitter.com/fMIIX83Qjy
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 7, 2025
Ο Vasseur αποκάλυψε πως η ομάδα του αρχικά δεν μπορούσε να βρει την αιτία πίσω από τη δυσκολία στο να ξεκλειδώσει ρυθμό από τη νέα γόμα στο Miami.
“Εάν γνώριζα την απάντηση σε αυτό, θα έκανα ένα βήμα μπροστά και θα το είχαμε διορθώσεις ανάμεσα στο Q2 και το Q3. Πάντα πρέπει να λειτουργείς τα ελαστικά σε ένα πολύ στενό παράθυρο λειτουργίας. Είναι διαφορετικό από πίστα σε πίστα, είναι διαφορετικό από γόμα σε γόμα, από χρόνο σε χρόνο”.
“Και είναι πάντα από μια διαδικασία που λες ‘ΟΚ, θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά τα πράγματα'”.
“Θεωρώ πως μπορέσαμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στις δύο τρεις τελευταίες πίστες, ακόμα και εάν οι κατατακτήριες δεν μας πήγαν ιδιαίτερα καλά”.
“Αλλά χθες, όμως, ήταν μακράν το ναδίρ της σεζόν από πλευράς ρυθμού κατατακτηρίων, επειδή δεν πήραμε όλη τη δυναμική από τα ελαστικά. Εάν ρίξετε μια ματιά, όλοι βρήκαν πέντε/έξι δέκατα ανάμεσα στην πατημένη και τη φρέσκια γόμα. Εμείς χάσαμε δύο με τρία”.
Ωστόσο, ο Vasseur παραδέχτηκε πως η εξάρτηση της πίστας από υψηλά επίπεδα μηχανικής πρόσφυσης σε χαμηλές ταχύτητες είναι μια βασική αδυναμία της SF-25.
“Θεωρώ πως στη Jeddah, ο Charles ήταν ταχύτερος από τους άλλους από τον 10ο γύρο και μετά, όπου και στο τέλος τερμάτισε τρίτος. Μερικές φορές, μπορείς να παλέψεις με τις πρώτες θέσεις, αλλά δεν φτάνει. Θα πρέπει να μπορείς να παλέψεις για ολόκληρο αγώνα, αλλά σήμερα απείχαμε πολύ”.
“Απείχαμε πολύ και λόγω των χαρακτηριστικών της πίστας. Είμαστε πολύ περισσότερο ένα rear-limited μονοθέσιο, έτσι η πίστα ταίριαζε αρκετά με την προσέγγιση της McLaren”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!