Ο Christian Horner της Red Bull δεν θα μπορούσε παρά να απολαύσει την ειρωνεία της διπλής εγκατάλειψης της Renault στα τελικά στάδια του Grand Prix του Μπαχρέιν.
Η Red Bull άφησε φέτος τους κινητήρες Renault για τη Honda και ξεκίνησε τη νέα της συνεργασία με ένα βάθρο στην Αυστραλία. Μάλιστα θα σκόραρε ένα ακόμα στο Μπαχρέιν, καθώς ο Max Verstappen πλησίαζε τον Charles Leclerc καθώς δυσκολευόταν με τον κινητήρα της Ferrari να έχει χάσει αρκετή ισχύ.
Ωστόσο, τρεις γύρους από το τέλος ήταν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που αναπτύχθηκε όταν ο πρώην οδηγός της Red Bull Daniel Ricciardo και ο Nico Hulkenberg, υπέστησαν τερματικές βλάβες σχεδόν την ίδια στιγμή, τρέχοντας μέσα στο top10. Ο αγώνας τελείωσε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας ενώ τα δύο κίτρινα αυτοκίνητα ήταν σε διαδικασία απομάκρυνσης από την πίστα, πράγμα που σημαίνει ότι ο Leclerc ήταν σε θέση να κρατήσει την τρίτη θέση, καθώς δεν επιτρεπόταν να προσπεράσει ο Verstappen.
Μετά τον αγώνα, ο Horner περιέπαιξε την κατάσταση και το γεγονός ότι η συμφωνία της Renault είχε τερματιστεί εξαιτίας απογοητεύσεων για το ότι δεν μπορούσαν να παλέψουν για το πρωτάθλημα.
“Το σκάσιμο της Renault δυστυχώς δεν μας βοήθησε να δούμε το βάθρο”, είπε, γελώντας. “Είναι ειρωνικό, έτσι δεν είναι; Είτε είναι στο αυτοκίνητο (μας) είτε έξω από το αυτοκίνητο!”
Έχοντας αλλάξει κινητήρες για το τρέχον έτος, η Red Bull φαίνεται να είναι άνετα μεταξύ των δύο πρώτων και των μεσαίων ομάδων σε αυτό το στάδιο της σεζόν. Η ομάδα ενθαρρύνεται από τα πρώτα σημάδια της νέας εταιρικής σχέσης, αλλά ο Horner ξέρει ότι χρειάζονται περισσότερα για να γεφυρωθεί το κενό.
“Πιστεύω ότι πρέπει να βρούμε περισσότερες επιδόσεις, οι Ferrari ήταν πολύ δυνατή εδώ το Σαββατοκύριακο.” Η Mercedes είχε τύχη με το 1-2 και η Ferrari κυριαρχούσε εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο, έτσι προσπαθούμε να καταλάβουμε πού βρισκόμαστε, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σε σχέση με τη Ferrari εδώ είναι πολύ σημαντικά.”
Ο Horner υπογράμμισε ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισε η Red Bull όλο το Σαββατοκύριακο ήταν να εξάγει το μέγιστο από τα ελαστικά της και δήλωσε ότι η αλλαγή στη φόρμα που εμφάνισε η Ferrari μεταξύ Αυστραλίας και Μπαχρέιν δείχνει πόσο ζωτικής σημασίας είναι αυτό για την ανταγωνιστικότητα.
“Μπορείτε να δείτε, μόλις φτάσετε στο παράθυρο λειτουργίας, ειδικά με αυτά τα ελαστικά, η Ferrari έμοιαζε σαν μια διαφορετική ομάδα πριν από δύο διαφορετικές εβδομάδες και αντίστροφα με τη Mercedes, έτσι πρέπει κάποιος να καταλάβει πως είναι η σωστή προσέγγιση.
“Απλά φαίνεται ότι δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τα μέγιστα από τα ελαστικά τόσο στα προκριματικά όσο και στον αγώνα. Το πόσο επηρεάζεται αυτό από τον άνεμο; Είναι δύσκολο να πούμε. Αλλά νομίζω ότι οι οδηγοί έχουν κάνει καλή δουλειά να πάρουν τα μέγιστα από το αυτοκίνητο, αλλά όταν ακούτε τα σχόλιά τους, δεν βρίσκονται σε μία ευχάριστη κατάσταση αυτή τη στιγμή με το που το αυτοκίνητο είναι ικανό να αποδίδει».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!