Ο Lando Norris ήρθε στο Μονακό περιμένοντας να έχει το πιο δύσκολο Σαββατοκύριακό του μέχρι στιγμής στο 2021, αλλά έφυγε με το τρόπαιο της 3ης θέσης στα χέρια του.
Ο Βρετανός έχτισε αργά τον αγώνα του στο Μονακό. Στις δοκιμές έβρισκε τα πατήματά του και το βέλτιστο στήσιμο στην MCL35M, ενώ όταν ήρθαν οι κατατακτήριες, έδειξε αρκετά υποσχόμενο ρυθμό, καταλαμβάνοντας τον 5ο χρόνο, λιγότερα από τρία δέκατα μακριά από την pole του Charles Leclerc.
Ο αγώνας ήταν ακόμα μια επίδειξη της ποιότητας του Norris, ο οποίος πήρε την καρό σημαία από την 3η θέση. Αυτό αποτέλεσε το επιστέγασμα σε ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο, για το οποίο η αλήθεια είναι πως ο Norris περίμενε να είναι το πιο δύσκολο της McLaren και του μονοθεσίου της μέχρι στιγμής.
“Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι πιο ιδιαίτερο αυτό που έγινε εδώ στο Μονακό”, δήλωσε σε δημοσιογράφους.
“Θεωρώ πως είναι κάτι που ποτέ πραγματικά δεν σκέφτεσαι, σίγουρα δεν το σκεφτόμουν ερχόμενος εδώ μέσα στην εβδομάδα. Νομίζαμε πως θα είχαμε ένα από τα πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα σε όλη τη σεζόν και σχεδόν εκτυλίχθηκε σε μια εντελώς αντίθετη κατάσταση”.
“Αρκετά τρελό, αρκετά απίστευτο, είναι καταπληκτικό. Είναι μεγάλος αγώνας ο φετινός, μπορώ να σας το βεβαιώσω αυτό. Φτάνεις στα μισά και νομίζεις ‘θα πρέπει να ξανακάνω άλλο τόσο τώρα’, το οποίο ψυχικά είναι κακό στο να διατηρήσεις την προσήλωσή σου”.
“Αλλά όλη η δουλειά απέδωσε και δεν έχει σημασία τί νιώθεις πιστεύω, όλα έχουν να κάνουν με το τελικό αποτέλεσμα και ήταν αρκετά καλό”.
Ο Norris τέθηκε υπό αρκετή πίσω στους τελευταίους 15 περίπου γύρους του αγώνα από τον Sergio Perez της Red Bull, με τον Μεξικανό να έχει πιο φρέσκα ελαστικά.
Ο Norris γνώριζε όμως πως εάν αμυνόταν σωστά σε ορισμένα κρίσιμα σημεία της πίστας, δεν υπήρχε περίπτωση να καταφέρει να τον περάσει ο Perez.
“Δεν ήταν ιδανικό αυτό, θεωρώ πως βγήκε από τα pit όχι αρκετά πίσω μου, και με νέα ελαστικά, έτσι σκέφτηκα ‘ωχ, θα βρίσκεται ακριβώς πίσω μου σε λίγους γύρους'”, εξήγησε ο Norris.
“Έκανα 25 γύρους αμυνόμενος στα μέγιστα, αλλά και πάλι είχαμε αρκετό ρυθμό παρ’ όλου που τα πράγματα ήταν δύσκολα με τη σκληρή γόμα και βρέθηκε πίσω μου μόνο στους τελευταίους 15 γύρους”.
“Πίεζα πολύ ώστε να έχω αρκετή απόσταση, μόλις ήρθε πιο κοντά μου έγινα λίγο πιο νευρικός, έτσι πίεζα πολύ για να διατηρήσω αποστάσεις, να κρατήσω αυτή τη διαφορά άνεσης”.
“Πρόκειται για το Μονακό, άπαξ και αμυνθώ καλά στη στροφή 10, ή έχω μια καλή έξοδο από την 9 και στη στροφή 1, τότε έγινε η δουλειά”.
Ο Norris φέτος δεν έχει τερματίσει κάτω από την 8η θέση και είναι στην θέση να μπορεί να ισχυριστεί πλέον πως κάνει τις καλύτερές του εμφανίσεις στο άθλημα μέχρι τώρα.
Και με δύο βάθρα στο ενεργητικό του μόνο μέσα στο 2021, ο Norris δήλωσε πως τα αποτελέσματα έρχονται από εξαιρετική απόδοση τόσο του ίδιου όσο και της McLaren και του συνδυασμού αυτών.
“Νιώθω πως κάνω καλή δουλειά, μπορώ να είμαι σίγουρος στο ότι λέω πως κάνω την καλύτερη δουλειά που έχω κάνει ποτέ”, πρόσθεσε ο Βρετανός.
“Από τις Παρασκευές, ήδη για τις προετοιμασίες για το Σαββατοκύριακο, προετοιμάζοντας τον εαυτό μου περισσότερο από ποτέ και ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο στο εργοστάσιο, ώστε να είμαι έτοιμος τα Σαββατοκύριακα, προετοιμασμένος για σενάρια όπως αυτό και καταστάσεις όπως αυτές”.
“Ο συνδυασμός της δουλειάς που κάνω και της καλής δουλειάς της ομάδας είναι αυτός που μας έχει φέρει τα βάθρα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!