Η Haas F1 Team Rich Energy παρουσίασε την νέα εμφάνισή της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 του 2019 σε ένα event στο διάσημο Royal Automobile Club (RAC) στο Pall Mall στο Λονδίνο, ενώ ο σχεδιασμός της VF-19 έκανε το ντεμπούτο της σε απευθείας σύνδεση μέσω της ιστοσελίδας της ομάδας και των κοινωνικών μέσων.
Ενσωματώνοντας τα μαύρα και χρυσά χρώματα της Rich Energy, όπως το βρετανικό ενεργειακό ποτό αναγγέλθηκε για πρώτη φορά ως συνεργάτης της ομάδας της Haas F1 τον Οκτώβριο του 2018, η εμφάνιση του μονοθεσίου του 2019 σε ένα show αυτοκινήτου στο Λονδίνο με τους οδηγούς Romain Grosjean και Kevin Magnussen μαζί με τον διευθυντή της ομάδας Guenther Steiner και τον διευθύνων σύμβουλο της Rich Energy, William Storey, τράβηξαν τα καλύμματα μπροστά σε ένα πλήθος συγκεντρωμένων επισκεπτών στο RAC.
Εκτός από την έγχυση της επωνυμίας της Rich Energy, η Haas Automation διατηρεί την προεξέχουσα τοποθέτησή της στο VF-19, ο γνωστός ανοιχτόχρωμος γκρι τόνος που σχετίζεται με τα τρία προηγούμενα liveries μεταφέρθηκε και στον τωρινό σχεδιασμό, όπου βασίζεται η ομάδα στο να μεταφέρει την επιτυχία της VF-18 που έφερε την ομάδα της Haas F1 στην πέμπτη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών του 2018. Η VF-19 συνεχίζει να επιδεικνύει με branding τους συνεργάτες JACK & JONES, PEAK, BlueDEF, Richard Mille, Alpinestars και Pirelli.
“Αυτή είναι η περίοδος της χρονιάς, όπου ελπίζεις ότι έχεις κάνει τα σχέδια σωστά και μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός αμέσως”, δήλωσε ο Gene Haas, ιδρυτής της Haas Automation και πρόεδρος της ομάδας Rich Energy Haas F1. “Το νέο αυτοκίνητο φαίνεται ξεχωριστό, όχι μόνο από την άποψη του χρώματος του, αλλά και από τους νέους κανονισμούς υπόψιν. Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι αλλαγές σχεδιασμού που εισήχθησαν για το 2019 θα βελτιώσουν τους αγώνες στην πίστα και πιο σημαντικά, να μας δώσουν μια ευκαιρία να έχουμε περισσότερη επίπτωση σε κάθε Grand Prix.”
Ο διευθυντής της ομάδας Guenther Steiner σχολίασε. “Είναι σημαντικό να προχωρούμε συνεχώς ως ομάδα, και αυτή η σεζόν δεν είναι διαφορετική. Η συνεργασία μας με την Rich Energy είναι ένα ακόμη θετικό παράδειγμα της μετάβασης μας μπροστά ως οργανισμός. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε τα χρώματα τους στην VF-19, τους καλωσορίζουμε καθώς εντάσσονται στην αξιόλογη ομάδα συνεργατών μας χρησιμοποιώντας τη Formula1 ως παγκόσμια πλατφόρμα μάρκετινγκ. Ενώ το 2018 είχαμε την καλύτερη χρονιά μας μέχρι σήμερα, το έτος έδειξε, μερικές φορές απότομα, ότι έχουμε ακόμα περιοχές για να βελτιωθούμε ως ομάδα. Για την πίστα, η ώθηση μας για την απόδοση ξεκίνησε νωρίς με την VF-19, το επόμενο βήμα είναι να φτάσουμε στην Ισπανία και να χρησιμοποιήσουμε το χρόνο μας με σύνεση για να προετοιμαστούμε για την Αυστραλία”.
Οι ψηφιακές απεικονίσεις της VF-19, εκτός από την παρουσίαση της νέας σχεδίασης χρωμάτων της ομάδας, δείχνουν επίσης την επίδραση των αλλαγών της νέας χρονιάς.
Το απλοποιημένο εμπρόσθιο φτερό είναι εμφανές, τώρα 200 χιλιοστά πλατύτερο και 20 χιλιοστά υψηλότερο – σχεδιασμένο να επιτρέπει στους οδηγούς να ακολουθούν ο ένας τον άλλον πιο κοντά και να αυξάνουν τη δυνατότητα προσπέρασης. Ομοίως, η πίσω πτέρυγα έχει γίνει απλούστερη, καθώς και 20χιλ. υψηλότερη και 100χιλ. πλατύτερη, για να βοηθήσει το slipstreaming και να ανεβάσει τον ανταγωνισμό. Μικρότερα, και σε άλλη θέση barge boards είναι επίσης ορατά, μειωμένα σε ύψος κατά 150χιλ. και τοποθετημένα προς τα εμπρός κατά 100χιλ. έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν τη ροή αέρα από την εμπρόσθια πτέρυγα καθιστώντας τα λιγότερο παρεμβατικά στην αεροδυναμική.
Η παρουσίαση του πραγματικού μονοθεσίου της ομάδας Rich Energy Haas F1, της VF-19, θα πραγματοποιηθεί στις 8 π.μ. στις 18 Φεβρουαρίου έξω από το γκαράζ της ομάδας στη Circuit de Barcelona-Catalunya. Οι δοκιμές πριν από την σεζόν θα διεξαχθούν από τις 18-21 Φεβρουαρίου και από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 1 Μαρτίου στην ισπανική πίστα πριν το Αυστραλιανό Grand Prix στις 17 Μαρτίου στη Μελβούρνη.
Τεχνικές προδιαγραφές
Engine | Ferrari 062, a turbocharged 1.6 liter V-6, capable of 15,000 rpm |
Chassis Material | Carbon-fiber and honeycomb composite structure |
Bodywork Material | Carbon-fiber |
Front and Rear Suspension | Independent suspension, push-rod activated torsion springs front and rear |
Dampers | ZF Sachs |
Steering | Ferrari |
Transmission |
Ferrari servo-controlled hydraulic limited-slip differential with semi-automatic sequential and electronically-controlled gearbox, quick shift (eight gears, plus reverse) |
Clutch | AP Racing |
Brake System |
carbon-fiber disc brakes, pads and six-piston calipers |
Cockpit Instrumentation |
Ferrari |
Seatbelts | Sabelt |
Steering Wheel |
Ferrari |
Driver’s Seat | Carbon-fiber construction, molded to driver’s contours |
Wheels | OZ Racing |
Tires | Pirelli P ZERO |
Fuel Cell | ATL |
Fuel and Lubricants Provider | Shell |
Overall Width | 2,000 mm |
Weight | 743 kg (including driver) |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!