Η Ferrari παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο, με την ονομασία SF71H, τέσσερις ημέρες πριν από την έναρξη των χειμερινών δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Μετά την παρουσίαση της φετινής Mercedes νωρίτερα σήμερα, η Ferrari έκανε τα αποκαλυπτήρια της SF71H στη βάση της στο Maranello, δείχνοντας στο κοινό το μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει να καταφέρει να εκθρονίσει την γερμανική εταιρία από την κορυφή της F1.
Tο μονοθέσιο διαθέτει το παραδοσιακό κόκκινο χρώμα της Ferrari, με το λευκό να απουσιάζει κατά βάση από το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τους άμεσους προκατόχους του. Η SF71H είναι το πρώτο μονοθέσιο της Ferrari – από το 2009 – που δε φέρει τα λογότυπα της Santander. Αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία γκρι χρώματος, κάτι που έχει φέτος και η Ducati στο MotoGP, και αυτό ίσως να συνδέεται με την παρουσία αργότερα κάποιας μορφής χορηγίας της Philip Morris.
Η Ferrari έχει και φέτος το ίδιο οδηγικό δίδυμο, με τους Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel να φοράνε τα κόκκινα για τέταρτη συνεχή σεζόν. Οι Daniil Kvyat και Antonio Giovinazzi βρίσκονται επίσης στο δυναμικό της ομάδας.
Ο προκάτοχος του αυτοκινήτου του 2018, η SF70H, ήταν η πιο ανταγωνιστική δημιουργία της Ferrari στη F1 τα τελευταία χρόνια, καθώς βοήθησε τον Vettel να κερδίσει πέντε αγώνες και να παλέψει για τον τίτλο.
Ο Γερμανός μπόρεσε πέρυσι να κοιτάξει στα ίσα τις Mercedes για το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, όμως κάποιες ατυχίες και διάφορα μηχανικά προβλήματα δεν του επέτρεψαν να φτάσει τη μάχη ως το τέλος της σεζόν.
Η Mercedes και η Ferrari είχαν το 2017 πολύ διαφορετικές σχεδιαστικές φιλοσοφίες, όμως η Ferrari κατέστησε σαφές στην παρουσίαση του φετινού μονοθεσίου ότι η SF71H έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο σε σχέση με την SF70H, ακολουθώντας την επιλογή της Mercedes.
Στον τομέα του κινητήρα, η Ferrari θα ξεκινήσει τη σεζόν με μια εξέλιξη της περσινής μονάδας ισχύος, στοχεύοντας πρωταρχικά στην αξιοπιστία, ενώ αργότερα μέσα στη σεζόν αναμένεται να παρουσιάσει βελτιώσεις για την αύξηση της ιπποδύναμης. Αυτό εξάλλου αναμένεται από όλους τους κατασκευαστές κινητήριων μονάδων, μετά την υποχρεωτική φέτος χρήση μόλις 3 κινητήρων σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!