Toyota, Hyundai και M-Sport Ford απέστειλαν από κοινού επιστολή προς της FIA, αιτούμενες τη διατήρηση των ισχύοντων κανονισμών για τα Rally1 μέχρι και το τέλος του 2026.
Η Ομάδα Εργασίας της FIA για το μέλλον του WRC, προχώρησε πρόσφατα σε μια σειρά προτάσεων για μεγάλες αλλαγές στην κορυφαία κατηγορία των Rally, ήδη από την επόμενη χρονιά. Μέρος των αλλαγών αυτών είναι η απόρριψη του υβριδικού σκέλους από τα Rally1 αγωνιστικά, μικρότερη χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων και λιγότερη συνολική ισχύς, ενώ το ακριβώς αντίθετο θα γίνει με τα Rally2, τα οποία θα μπορούν να λάβουν kit αεροδυναμικής και κινητηριακής αναβάθμισης.
Οι υπάρχουσες ομάδες προσπάθησαν η καθεμία από τη δική της πλευρά να ασκήσει lobbying πάνω στις προτάσεις αυτές. Την περασμένη Πέμπτη, ωστόσο, και οι τρεις απέστειλαν κοινή επιστολή, σημάδι απόλυτης σύμπνοιας στο συγκεκριμένο ζήτημα, ειδικά αναφορικά στο κλείδωμα των κανονισμών για όλη την περίοδο ομολογκαρίσματος, έως και το 2026 δηλαδή.
Ο πάροχος υβριδικών στοιχείων, Compact Dynamics, ήδη έχει εν ενεργεία συμφωνία για προμήθεια μπαταριών στις ομάδες του WRC έως και τα τέλη του 2026.
Οι τεχνικοί κανονισμοί του 2025 θα συζητηθούν στη συνεδρίαση της Κομισιόν του WRC, την προσεχή Τρίτη, με στόχο την εύρεση κοινού εδάφους ενόψει του Ιουνίου, όπου θα συνευρεθεί το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για να κλειδώσει τους κανονισμούς της επόμενης σεζόν.
Slow-mo glow 🤩 pic.twitter.com/XgMrJa1EPZ
— World Rally Championship (@OfficialWRC) April 6, 2024
Πηγή μέσα από το WRC, δήλωσε στο DirtFish: “Αυτό είναι μια πρόοδος. Το να έχουμε ενωμένους τους κατασκευαστές και όλους, κυριολεκτικά, σύμφωνους είναι μεγάλο βήμα. Είναι επίσης ένδειξη του βάθους του συναισθήματος που επικρατεί για το συγκεκριμένο ζήτημα”.
“Θεωρώ πως όλοι γνωρίζουν καλά ότι πρέπει να γίνει δουλειά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά οι ομάδες είναι, εδώ, ο κοινός παρονομαστής. Έχουμε τρεις ομάδες και 8 αγωνιστικά, ίσως να κάνουμε κάποιες αλλαγές στους αθλητικούς κανονισμούς ώστε να φέρουμε περισσότερα αυτοκίνητα από του χρόνου. Όμως, οι σημαντικές τεχνικές αλλαγές είναι κάτι που, αυτή τη στιγμή, δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ κόσμο”.
“Η Ομάδα Εργασίας της FIA έχει κάνει πραγματικά καλή δουλειά στο να εντοπίσει τα ζητήματα του αθλήματος, αλλά ίσως είναι καλύτερο η δουλειά που έκανε ήταν ότι ένωσε τις ομάδες”.
Κανείς εκ των FIA ή των τριών ομάδων δεν έχει προβεί σε κάποιο σχόλιο ακόμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!