Στη Mercedes παραδέχτηκαν πως έκαναν λάθος με τη στρατηγική που ακολούθησαν στη μάχη με τον Max Verstappen στο Ολλανδικό Grand Prix, με τον οδηγό της Red Bull να αναδεικνύεται νικητής.
Ο Verstappen διατήρησε το πλεονέκτημα της pole στο ξεκίνημα του αγώνα και, αν και ο Lewis Hamilton κατάφερε να παραμείνει σχετικά κοντά με τον αντίπαλό του για τον φετινό τίτλο, ουδέποτε είχε την ευκαιρία να κάνει κάποιο προσπέρασμα στην πίστα.
Η μοναδική πιθανότητα για τον Hamilton να καταφέρει να βρεθεί μπροστά ήταν τα pit stops και το να προσπαθήσει να κάνει το undercut στον Verstappen μπαίνοντας πρώτος για αλλαγή, ενώ η Mercedes θα μπορούσε να αξιοποιήσει τον Bottas ως εναλλακτική στρατηγική.
Ο Φινλανδός προσπάθησε να πάει μέχρι το τέλος με μια αλλαγή, αλλά τα ελαστικά του δεν του επέτρεψαν να αμυνθεί για πολλή ώρα στον Max Verstappen, όταν ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω του.
Επίσης, ο Hamilton δεν βρέθηκε σε απόσταση βολής από τον Verstappen, με τη δεύτερη αλλαγή του να γίνεται σε κακή χρονική συγκυρία, πέφτοντας πίσω από ένα τρενάκι πιο αργών μονοθεσίων που μάχονταν για θέσεις.
Μιλώντας στο Sky μετά τον αγώνα, ο Wolff παραδέχτηκε πως η Red Bull απλά είχε το ταχύτερο μονοθέσιο στο Zandvoort και η ομάδα του δεν συγχρόνισε σωστά το δεύτερο pit stop του Βρετανού.
“Θεωρώ πως είχαμε μια υπόνοια undercut εκεί”, ανέφερε ο Wolff. “Αλλά δεν το συγχρονίσαμε σωστά. Στο τέλος, όμως, πάντα είσαι πιο σοφός”.
“Δεν τους περιμέναμε (τη Red Bull) να βάλουν τη σκληρή γόμα επειδή ήταν άγνωστο σαν ελαστικό. Δεν χρησιμοποιήσαμε σκληρή γόμα την Παρασκευή και θεωρήσαμε πως ίσως θα έπρεπε να τους πιέζαμε στην αρχή με τη μαλακή. Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα”.
Ο Wolff δήλωσε επίσης πως απέφυγε να κάνει μια αλλαγή ελαστικών στον Hamilton επειδή υπήρχε αβεβαιότητα σχετικά με τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.
“Θεωρώ πως η σκληρή γόμα ήταν ένα μικρό στοίχημα”, πρόσθεσε ο Αυστριακός. “Μπορούσατε να δείτε πως αυτό το στοίχημα βγήκε στις Ferrari, αλλά ήταν άγνωστη περιοχή μιας και κανείς μας δεν είχε τρέξει αρκετά με αυτό. Τουλάχιστον εμείς”.
Επίσης, στους τελευταίους γύρους συνέβη και η απόφαση του Valtteri Bottas να πετύχει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, παρά το μήνυμα του James Vowles να μην το κάνει, κάτι που ώθησε τον Hamilton στα pits για νέα ελαστικά ώστε να προσπαθήσει να πάρει εκ νέου αυτός τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Αν και υπήρξε σαφές μήνυμα από το pit wall για το τί θα έπρεπε να κάνει ο Bottas, ο Wolff τόνισε πως δεν έχει πρόβλημα με τα πεπραγμένα του Φινλανδού.
“Άρχιζε να επιβραδύνει”, πρόσθεσε ο Wolff. “Πιστεύω πως απλά θέλαμε να σιγουρευτούμε πως δεν θα συνέβαινε. Γι’ αυτό του δώσαμε έμφαση ευγενικά στον γύρο να μην το κάνει και μετά όμως υπαναχώρησε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!