Ο Marc Marquez δήλωσε ότι πήρε το μέγιστο από την μηχανή αλλά και από τον ίδιο με την 7η θέση στη Sepang. Παράλληλα, δεν γνωρίζει αν η ομάδα θα προλάβει να του δώσει μοτοσυκλέτα του 2023 για την δοκιμή της Βαλένθια σε 15 μέρες!
Ο Marc Marquez μπορεί να έκανε έναν θαυματουργό γύρο για να βάλει τη Repsol Honda του στην πρώτη σειρά του grid στο MotoGP της Μαλαισίας, αλλά ο αγώνας ήταν μια διαφορετική ιστορία.
Ενώ ο εκπληκτικός γύρος των κατατακτήριων του μπορεί να προϊδέασε κάποιους για μια επανάληψη των ηρωισμών του Phillip Island, στη Sepang εκτυλίχθηκε το χειρότερο σενάριο για τον Ισπανό και τη Honda – ένας συνδυασμός των υπαρχόντων τεχνικών αδυναμιών της RCV και τς δικής του μειωμένης φυσικής κατάστασης.
Ο Marquez κατείχε την τέταρτη θέση στους πρώτους γύρους, πριν πέσει στην έβδομη θέση στη μέση του αγώνα.
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αντέκρουσε στη συνέχεια τον μελλοντικό ομόσταβλο του Joan Mir και την άλλη Suzuki του Alex Rins, αλλά επέστρεψε στην έβδομη θέση όταν τον προσπέρασε ο Jack Miller της Ducati στον τελευταίο γύρο.
«Ήταν ένας μακρύς και σκληρός αγώνας, αλλά είναι αυτό που περίμενα γιατί η χθεσινή απόδοση δεν ήταν φυσιολογική», είπε ο Marquez για τους ηρωισμούς του στις κατατακτήριες.
«Στον έναν γύρο, ήταν δυνατό να τα καταφέρουμε χθες. Αλλά στον αγώνα, ξεκίνησα καλά και μετά είδα ότι έχανα χρόνο στις κύριες ευθείες και ότι ρίσκαρα πάρα πολύ.»
«Ένιωσα ότι είχαμε μια αργή μοτοσυκλέτα όλο το Σαββατοκύριακο, οπότε έπρεπε να πιέζω περισσότερο στις στροφές. Για έναν μόνο γύρο μπορεί να γίνει, αλλά στην απόσταση αγώνα η υποβάθμιση των ελαστικών γίνεται μεγαλύτερη από το κανονικό.»
«Προσπάθησα να βρω τον ρυθμό μου. Ο Mir και ο Rins ήταν λίγο πιο γρήγοροι από εμένα, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε.»
«Σήμερα πήρα το μέγιστο. Είναι μια πίστα που τονίζει τα αδύνατα σημεία του στυλ οδήγησης μου, αλλά και τα αδύνατα σημεία της μοτοσυκλέτας. Εδώ λοιπόν είναι ένα από τα χειρότερα σενάρια για την ομάδα μας με το που ερχόμαστε.»
«Στο τέλος, είχα μηδενική πρόσφυση γιατί πιέζαμε πάρα πολύ στις στροφές και χρησιμοποιούσαμε πάρα πολύ τα ελαστικά. Και ως συνέπεια, πάλευα ενάντια στη μηχανή και μετά όλο και περισσότερο με τη φυσική μου κατάσταση.»
«Ένιωσα σωματικά χειρότερα από τους άλλους αγώνες μόνο και μόνο επειδή πάλευα ενάντια στη μηχανή και χρησιμοποιούσα περισσότερη ενέργεια.»
«Αλλά ακόμα και έτσι τερματίσαμε 7οι. Χθες είπα το αποτέλεσμα ή ο ρυθμός μας ήταν μεταξύ 8-10. Στην πραγματικότητα τερματίσαμε έβδομοι επειδή έπεσε ο Martin.»
Ο Marquez πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ μακριά από την πρωτιά, αλλά το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι τον χειμώνα ήμουν η πιο αργή Honda εδώ σε ρυθμό αγώνα και σήμερα ήμουν ο πιο γρήγορος.»
«Δεν είναι ο στόχος μου απλώς να είμαι η πρώτη Honda, γιατί πάντα στρέφω το βλέμμα μου στη νίκη. Αλλά είναι μια ένδειξη ότι εργαζόμαστε με καλό τρόπο».
Ο Marquez πέρασε τη γραμμή 14s πίσω από τον νικητή του αγώνα Francesco Bagnaia, του οποίου την Ducati προσπέρασε για τη δεύτερη θέση μόλις μια εβδομάδα πριν στο Phillip Island.
«Εδώ στη Μαλαισία, αν δεν έχεις κινητήρα και αν δεν έχεις πίσω κράτημα, ακόμα κι ο Superman να είσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα», είπε ο Marquez.
«Το πίσω κράτημα ήταν εκεί για έναν γύρο, αλλά μετά για την απόσταση του αγώνα δυσκολευόμουν πάρα πολύ.»
«Όλο το Σαββατοκύριακο δεν ένιωθα την πίσω επαφή, καθώς και στις ευθείες που χάναμε πάρα πολύ σε ρυθμό, κάτι που σήμαινε ότι ήταν αδύνατο να ακολουθήσω τις Ducati».
Η καθυστέρηση της Honda με τη μηχανή του 2023
Δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης της Honda (έκτη και τελευταία στην κατάταξη των κατασκευαστών και ο μόνος κατασκευαστής χωρίς νίκη σε αγώνα αυτή τη σεζόν) ο Marquez έχει το ένα μάτι στραμμένο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας για το 2023 από την επιστροφή του τον περασμένου μήνα, μετά από τη χειρουργική επέμβαση στο βραχίονα.
Αλλά δεν είναι ακόμα σίγουρος εάν μια μοτοσυκλέτα «του 2023» θα είναι έτοιμη για την επερχόμενη δοκιμή της Βαλένθια, στις 8 Νοεμβρίου μετά τον τελευταίο αγώνα της σεζόν.
«Ακόμα δεν μου έχουν δώσει το πρόγραμμα. Δεν ξέρω αν θα φτάσει μια νέα μοτοσυκλέτα ή όχι στη Βαλένθια», είπε.
«Έχουμε ήδη καθυστερήσει γιατί στο Misano τον Σεπτέμβριο είναι όταν κανονικά όλοι οι κατασκευαστές δοκιμάζουν τις νέες μοτοσυκλέτες του 2023. Έχουμε καθυστερήσει και η Honda γνωρίζει ότι καθυστερούμε, οπότε θα έχουμε μόνο μία ευκαιρία να το κάνουμε σωστά.»
«Ελπίζω να δοκιμάσω κάτι ενδιαφέρον στη Βαλένθια… επίσης επειδή αυτό που δοκιμάζουμε στην επόμενη δοκιμή στη Μαλαισία τον Φεβρουάριο είναι η μοτοσυκλέτα που θα αγωνιστούμε. Δεν έχεις χρόνο να το αλλάξεις».
Ο συμπαίκτης του Pol Espargaro ήταν ο επόμενος καλύτερος αναβάτης της Honda την Κυριακή, στην 14η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!