Η Mercedes ανέφερε πως η πίσω πτέρυγα της W12 είναι πολύ σταθερή, ύστερα και από την εισαγωγή νέων δοκιμών από τη FIA.
Οι πίσω πτέρυγας αποτελούν φέτος τον πρωταγωνιστή των παρασκηνίων στη μάχη του τίτλου μεταξύ Red Bull και Mercedes.
Η υπόθεση έχει ξεκινήσει από τις αρχές της σεζόν, όταν η Mercedes κατηγόρησε τη Red Bull για υπερβολικά εύκαμπτη πίσω πτέρυγα, κάτι που οδήγησε σε πιο αυστηρούς ελέγχους από τη FIA.
Πιο πρόσφατα, ήταν η σειρά της Red Bull να απαντήσει στις κατηγορίες, με τον Christian Horner να απειλεί με επίσημα διαμαρτυρία κατά της πίσω πτέρυγας της Mercedes, λόγω συγκεκριμένων σημαδιών στα κάθετα πλαϊνά τμήματά της, τα οποία υποπτεύονται πως προέρχονται από ευκαμψία των οριζόντιων στελεχών.
Αυτός θεωρούν στο Milton Keynes πως είναι και ο λόγος της βελτίωσης της Mercedes στους τελευταίους αγώνες, ειδικά όσον αφορά την τελική που επιτυγχάνεται στις ευθείες, όντας σε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τη FIA, ενώ παράλληλα προσπαθούν να συλλέξουν στοιχεία που να αποδεικνύουν τις υποψίες τους.
Η FIA πρόσφατα αντέδρασε σε όλο αυτό το πινγκ πονγκ κατηγοριών, εισάγοντας νέους ελέγχους ενόψει του GP του Qatar.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε πως η FIA έχει ξεκινήσει μια αποστολή εύρεσης στοιχείων”, δήλωσε στο Losail ο Horner.
“Μετά τις κατατακτήριες θα ελέγξουν τις πτέρυγες”.
“Θα υπάρξει δοκιμή πίεσης (pull-down) στο πίσω μέρος των πτερύγων, έτσι θα προστεθεί ένα μεγάλο φορτίο στο μέρος αυτό”.
“Θεωρώ πως θα είναι περισσότερο από 20 kg, πιστεύω πως σε όλο το μήκος της πτέρυγας θα είναι συνολικά 70/80 kg και θα γίνει σταδιακά αυτή η φόρτιση”.
“Έτσι, θα μπορούμε να μετρήσουμε την παραμόρφωση. Είναι εξαιρετικό που η FIA θέλει να προλαμβάνει τα πράγματα, το εξετάζουν”.
Οι έλεγχοι έγιναν κανονικά στο Qatar το Σάββατο, με το κύριο οριζόντιο στέλεχος της πίσω πτέρυγας να πιέζεται κατακόρυφα σε δύο σημεία, με φορτία 35 kg στο καθένα.
Σύμφωνα με τη Mercedes, η W12 πέρασε τους ελέγχους αυτούς χωρίς προβλήματα.
“Η πτέρυγα ήταν πολύ σταθερή. Θα μπορούσαμε να κρεμάσουμε και 100 kg σε αυτή”, δήλωσε πηγή εντός της γερμανικής ομάδας στο Auto Motor und Sport.
“Ίσως την επόμενη φορά η Red Bull να ζητήσει να γίνουν δοκιμές με 105 kg”.
Η Red Bull ισχυρίζεται πως οι αντίπαλοί της έχουν αλλάξει πτέρυγες στα μονοθέσιά τους για το Σάββατο, γι’ αυτό και πέρασαν τις δοκιμές, υποστηρίζοντας τα λεγόμενά τους απ’ το ότι η τελική τους στο Losail ήταν χαμηλότερη.
Η πηγή απ’ τη Mercedes αρνήθηκε κατηγορηματικά κάτι τέτοιο, ξεκαθαρίζοντας απλά πως “τίποτα δεν άλλαξε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!