H ‘678’ είναι το πρώτο μονοθέσιο που μαθαίνεται πως έχει περάσει επιτυχώς τα crash test για τη νέα χρονιά, ένα σημαντικό βήμα για το κλείδωμα βασικών εξαρτημάτων του νέου μονοθεσίου!
Μετά το καταστροφικό GP στο Qatar, με τον Charles Leclerc στην 8η θέση και τον Lewis Hamilton μόλις 12ο, η Ferrari κυριολεκτικά δεν βλέπει την ώρα να κλείσει μια απογοητευτική σεζόν στο Abu Dhabi με μία τελευταία, όσο το δυνατόν, καλύτερη εμφάνιση.
Στη Yas Marina, η ιταλική ομάδα ελπίζει πως θα μπορέσει να αφήσει πίσω της τα δύο δύσκολα αποτελέσματα σε Las Vegas και Qatar, κινούμενη πιο κοντά στις κορυφαίες ομάδες. Οι προσομοιώσεις για το Lusail που έκαναν λόγο για έναν ζόρικο αγώνα, επαληθεύτηκαν. Αυτή τη φορά, ωστόσο, γίνεται λόγος για πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο στο Abu Dhabi, το οποίο μένει να φανεί κατά πόσο πραγματικά ισχύει.
Τα δεδομένα δείχνουν πως η SF-25 πως θα έχει ρυθμό πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους τελευταίους αγώνες. Δεν υπάρχει, ασφαλώς, η φιλοδοξία τα κόκκινα μονοθέσια να μπλεχτούν τόσο ψηλά όσο οι πρώτοι 3 που διεκδικούν τον τίτλο (Norris, Verstappen, Piastri), όμως αυτό που χρειάζεται είναι η επιστροφή σε πιο φυσιολογικές θέσεις για την ομάδα αυτή, ώστε να καταφέρει να κλείσει τον δικό της annus horribilis με ένα ψήγμα ελπίδας.
Ο Fred Vasseur, επικεφαλής της Scuderia, επιβεβαίωσε πως η αεροδυναμική εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου σταμάτησε ήδη απ’ τον περασμένο Απρίλιο, με την αεροσήραγγα να μένει διαθέσιμη για την ανάπτυξη του νέου μονοθεσίου, που κυκλοφορεί ακόμα υπό την ονομασία “project 678” και θα είναι το πρώτο της ιταλικής ομάδας υπό τους νέους, ριζικά διαφορετικούς, τεχνικούς κανονισμούς.
Το τεχνικό προσωπικό της ομάδας, υπό την ηγεσία του Loic Serra εστίασε στο να βελτιώσει την πίσω ανάρτηση της SF-25 μέσα στο τρέχον έτος, όμως η εξέλιξη που έγινε δεν κατάφερε να δώσει την ώθηση στο ρυθμό που ανέμεναν στο Maranello.
Πλέον, η προσοχή της πιο πετυχημένης, ιστορικά, ομάδας της F1 έχει στραφεί ολοκληρωτικά στο 2026. Υπό το πρίσμα αυτό, δε θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως οι εργασίες πάνω στο νέο μονοθέσιο προχωρούν με τέρμα το γκάζι, μιας και για το Cavalino Rampante ολοκληρώθηκαν όλα τα crash tests για την έγκριση του νέου σασί, στις εγκαταστάσεις της CSI στο Bollate.
One last race weekend in 2025, Team ❤️👊 pic.twitter.com/LVyuMJNelT
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) December 5, 2025
Το χειμερινό διάλειμμα, εν μέσω τέτοιων αλλαγών στους κανονισμούς, θα είναι ιδιαίτερα μικρό για όλες τις ομάδες, καθώς 26-30 Ιανουαρίου θα γίνει το πρώτο σετ δοκιμών, κεκλεισμένων των θυρών μάλιστα, στην πίστα της Βαρκελώνης. Ημερολογιακά, αυτό είναι αρκετά νωρίτερα από άλλες σεζόν, κάτι που αναμενόμενα προσθέτει πίεση χρόνου στις ομάδες να κλείσουν τις εργασίες τους.
Στη Ferrari, λοιπόν, επιβεβαιώνοντας πως θέλουν να βρεθούν μπροστά απ’ τις εξελίξεις, έκλεισαν την έγκριση του σασί του 2026 απ’ τη FIA πριν καν ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν. Το κατά πόσο θα υπάρχει, όμως, ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο στο ξεκίνημα της νέας εποχής, μένει να φανεί…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








