Το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff είναι “λίγο ανήσυχος” σχετικά με μια πιθανή επανάληψη της ιστορίας Hamilton-Rosberg που έγινε το 2016, με τον Lewis τώρα να παλεύει με τον Valtteri Bottas στο Ισπανικό Grand Prix.
Τα ασημί βέλη κλείδωσαν και πάλι την πρώτη σειρά της εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής, ωστόσο η προσοχή έχει στραφεί στο μεγάλο κεφάλαιο της αντιπαλότητας του Lewis Hamilton και του Nico Rosberg το 2016. Οι δυο τους τότε είχαν μια σύγκρουση μόλις στον πρώτο γύρο στη στροφή 4 ενώ μάχονταν για την πρώτη θέση καταλήγοντας να εγκαταλείψουν και οι δύο εν τέλει. Οι Hamilton και Bottas είχαν μια σύντομη αψιμαχία για την πρώτη θέση στο GP του Αζερμπαϊτζάν, με τον Wolff να ελπίζει πως η μάχη μεταξύ τους δε θα εξαπλωθεί περαιτέρω. “Λίγο νευρικός είναι πιθανώς η σωστή απάντηση για το πως νιώθω”, δήλωσε ο Γερμανός. “Γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι αύριο να μείνουν μπροστά στη Βαρκελώνη, καθώς είμαι μια πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι δύσκολες. Έτσι ελπίζω πως δε θα επιστρέψουμε πίσω στα συμβάντα του 2016. Αλλά τα παιδιά (ο Lewis και ο Valtteri) είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους”.
Ερωτώμενος εάν η Mercedes θα αναφέρει το επεισόδιο Hamilton-Rosberg από το 2016 στην ίδια πίστα στην ενημέρωση πριν τον αγώνα, ο Wolff απάντησε: “Ίσως συζητήσουμε λίγο σχετικά με αυτό, αλλά γνωρίζουν ακριβώς τι να μην κάνουν”.
Μια τεράστια διαφορά 6 δεκάτων του δευτερολέπτου χώρισε τους Bottas και Hamilton στο Q3 και ο Wolff αναφέρθηκε στους παράγοντες που συνέβαλαν ώστε να διαμορφωθεί αυτό το μεγάλο χάσμα στους χρόνους τους. “Ήταν μια άτυχη περίοδος για τον Lewis καθώς δε μπορέσαμε να φορτίσουμε καλά τη μπαταρία του όταν μπήκε στα pits μετά το Q2. Έτσι η πρώτη του προσπάθεια στο Q3 περιορίστηκε από την κίνηση. Ξεκίνησε άσχημα για αυτόν, αλλά ο Valtteri είναι σε καλή φόρμα και πιστεύω πως αξίζει να είναι στην pole position”.
Υπήρχε επίσης μια ξεκάθαρη διαφορά στους χρόνους στη δεύτερη προσπάθεια των οδηγών στο Q3, οι οποίοι σε σχέση με τις πρώτες προσπάθειες δεν βελτιώθηκαν, κάτι που σύμφωνα με τον Wolff οφείλεται στην πτώση της θερμοκρασίας. “Θα μπορούσε να είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία του οδοστρώματος ή όπως είδατε σε μια στροφή υπήρχε μεγάλη ποσότητα από χαλίκια. Είδατε πως το τελευταίο χρονομετρημένο κομμάτι ήταν πολύ κακό για όλους”, συμπλήρωσε ο Wolff.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!