Ο Toto Wolff είπε ότι η Mercedes θα προχωρήσει στον κλάδο της ασφαλτόστρωσης μετά από ένα πιο ομαλό αγώνα στον Καναδά που οδήγησε σε ένα δυνατό τελείωμα για την ομάδα.
Ο Lewis Hamilton ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο από την έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν και τον ακολούθησε ο George Russell, καθώς η Mercedes έδειξε σταθερή αλλαγή ρυθμού κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μόντρεαλ.
Ο Hamilton είχε παραπονεθεί για την κακή ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, αλλά είπε ότι «ένιωσε και πάλι νέος» αφού πήρε την τρίτη θέση την Κυριακή.
Ορισμένοι τομείς της πίστας Gilles Villeneuve είχαν ασφαλτοστρωθεί τα τελευταία χρόνια και το αφεντικό της Mercedes είπε ότι βοήθησε την W13 να αποδώσει στον αγώνα – προσθέτοντας μάλιστα ότι ο Hamilton και ο Russell ήταν ταχύτεροι από τους δύο πρώτους.
«Μπορείτε να δείτε ότι η φουρκέτα είναι εκεί που έβαλαν νέα άσφαλτο εκεί και υποφέραμε λιγότερο από τη ακαμψία του αυτοκινήτου, που είναι το κύριο πρόβλημα», είπε ο Wolff στο Sky F1 μετά τον αγώνα.
«Αλλά θα πίστευα ότι πριν βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας στο τέλος, ήμασταν πιο γρήγοροι από τον [Carlos] Sainz και [Max] Verstappen μπροστά. Αλλά το να διαλέξουμε μερικούς γύρους και πούμε «ναι, επιστρέψαμε», δεν νομίζω ότι ισχύει ακόμα αυτό. Απλώς θα πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε».
Με τη σειρά για τις πίστες δρόμου της Formula 1 να ολοκληρώνεται προς το παρόν και την επιστροφή σε πιο «παραδοσιακές» πίστες από το Silverstone και μετά, ο Wolff πιστεύει ότι η Mercedes θα έχει καλύτερη ευκαιρία να αγωνιστεί ως αποτέλεσμα.
Αναγνώρισε ότι η ομάδα είχε ανεβάσει το ύψος του μονοθεσίου για τον αγώνα της Κυριακής και ότι έδωσε οφέλη – παραδέχτηκε ότι το τρέξιμο πιο κοντά στην επιφάνεια της πίστας δεν ήταν ο σωστός τρόπος.
«Πρώτα απ’ όλα διαφοροποιούμε την επιχείρησή μας, θα προχωρήσουμε στην κατασκευή ασφάλτου!» Ο Wolff αναφώνησε χαμογελώντας. «Θα αγοράσουμε μερικές μηχανές, θα πάμε σε όλες τις πίστες, θα τους προσφέρουμε νέα ασφαλτόστρωση. Θα ήταν καλά επενδυμένα χρήματα.
«Κοιτάζοντας μπροστά, νομίζω ότι πρέπει απλώς να αναπτύξουμε το μονοθέσιο σε ένα διαφορετικό πλαίσιο που είχαμε. Το είχαμε πολύ χαμηλά στο έδαφος και σαφώς δεν απέδιδε.
«Οπότε πιστεύω ότι έχουμε κατεύθυνση ανάπτυξης. Δεν το καταφέραμε σωστά σε πολλούς τομείς, αλλά το έχουμε το πρόβλημα και πρέπει να το διορθώσουμε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!